15 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb de explorers van bobux 🤗

2 maanden geleden

Ik heb bobux en stabifoot in huis

2 maanden geleden

Hier shoesme fan voor de eerste schoentjes!😊

2 maanden geleden

Shoesme :)

2 maanden geleden

Nike Swoosh 1. Is heel soepel en barefoot achtig.

2 maanden geleden

Wij hebben shoesme schoentjes gehaald, maar ben nog geen fan. De wreef lijkt heel laag en ben vooralsnog 10 minuten per voet bezig om de schoenen aan te krijgen. Vind het maar gedoe!

2 maanden geleden

Crocs

2 maanden geleden

Reactie op MareilleM

Wij hebben shoesme schoentjes gehaald, maar ben nog geen fan. De wreef lijk ...
Oke! Vind het zo moeilijk. We wonen in Zuid-Frankrijk en ze hebben hier niet veel aan schoentjes in winkels dus ik moet het waarschijnlijk online bestellen 😬

2 maanden geleden

Hier ook shoesme schoenen, lekker makkelijk met ritsen aan de zijkant. Ik heb ze via vinted gehaald

2 maanden geleden

Reactie op MareilleM

Wij hebben shoesme schoentjes gehaald, maar ben nog geen fan. De wreef lijk ...
Nou ik moet zeggen. Onze dochter liep op de oude collectie die van onze vorige dochter. Zaten perfect. Maar nu te klein, nieuwe besteld, die wreef was zo laag dat ze er met de tenen niet eens in past met dunne sokken aan… andere soort schoen besteld, scheelde 2 cm in lengte in dezelfde schoenmaat 😅

2 maanden geleden

Breekt me de bek niet open met shoesme. In de ziengs gekocht, 1 maat te groot. Die vrouw had ze aangedaan en lopen maar. Prima. Heb ze nooit meer aan gekregen. Had oude nikes van een kennis gekregen, super soepel zooltje en kan alle kanten op buigen. Stapt er zo in en loopt ook niet moeilijk er op. Ze zijn misschien niet de mooiste, maar hij loopt echt super goed er op en kan perfect afrollen. Shoesme was echt de slechtst besteedde 60 euro ooit.

2 maanden geleden

Naturino, hele fijne flexibele schoentjes

2 maanden geleden

Wij gaan naar een kinder schoenen speciaal zaak en laten de voeten opmeten. Mijn zoon heeft brede voeten en een huge wreef. De dames daar wisten precies welke schoenen goed zaten. Mijn zoon is ondertussen 3 en draagt nu develab en vingino en als sneaker Shoesme. Mijn dochter is nu net 1 en draagt de eerste schoentjes van Shoesme.

2 maanden geleden

Wij hebben voor onze dochter schoentjes van de scapino van Groot. Heel tevreden over en goed betaalbaar.

één maand geleden

Dit zijn tot nu van alle schoenen die hij heeft, de enige die ik bij hem aankrijg omdat ze zo laag zijn. Bij andere schoenen komt zn hak niet eens op de bodem en wil hij niet staan. Bij deze echt top, hij kan nog niet los lopen maar hij zet wel hele nette stappen met deze schoenen aan. Zijn de adidas samba’s