5 Reacties
2 jaar geleden
Tsja, wat is een zwangerschapsbeha? Zo鈥檔 topje wat meerekt? Leuk, maar dat vind ik dus echt geen beha, maar dat is persoonlijk.. Mijn boobies hebben echt wel wat meer steun nodig zegmaar, dus die topjes dingen draag ik echt alleen op dagen dat comfort het aller belangrijkste is, maar onder een leuk jurkje/shirtje ziet dat er toch echt stukken minder uit bij mij 馃槄 Je kan gewoon naar een lingeriewinkel en een bh uitzoeken die je goed en comfortabel zit. Waarschijnlijk gewoon wat groter ;) Beugelloos wordt aangeraden door de meeste verkoopsters, maar het is ook maar net wat je prettig vind (ik loop nu met 35 weken nog steeds vaak in een beugelbeha maar gewoon een grotere maat)..
2 jaar geleden
Zijn er speciale zwangerschaps bh's dan? Ik draag zelf gewoon mijn eigen bh met beugel nog. Soms is het fijner zonder een beugel, maar dit zijn volgens mij niet perse bh's voor tijdens de zwangerschap. Ik zou gewoon kijken watje leuk vind en fijn vind zitten kopen
2 jaar geleden
Er zijn best mooie voedings bhs met kant enzo. Heb ik er ook 2 van en die kunnen daarna ook nog weer worden gebruikt