7 Reacties

10 dagen geleden

Herkenbaar. Wij ouders, zijn uitgeput. Sinds 4 weken slaapt hij niet meer s nachts in zijn eigen bed. Sinds 3 dagen ook niet meer overdag. Wil alleen maar bij ons slapen of niet slapen. Ook op de opvang of bij opa en oma niet. Blijft hysterisch krijsen, gaat maar door en het lijkt wel een langspeelplaat. Ernaast zitten helpt niet, wasje vouwen met deur open helpt niet, lamp aan niet, bedje andere plek, andere slaapzak, even laten huilen helpt niet. Gevolg is dat wij ouders nu elke avond om 20 uur op bed liggen samen met hem anders slaapt hij helemaal niet meer. Heb geen tips.
Hier precies hetzelfde, enorme frustratie ook, met dingen gooien, uit testen, niet willen slapen. Ik denk dat we er gewoon doorheen moeten

10 dagen geleden

Ook mijn zoontje heeft ineens moeite met slapen en dan voornamelijk het in slaap willen vallen in zijn eigen bed Hij heeft 2 nachten tussen ons ingeslapen en nu 2 nachten al veelste laat naar zijn eigen bed omdat tussen ons in ook niet alles is.. Ik hoop dat het een fase is want het is een drama

10 dagen geleden

Wij hebben hier exact hetzelfde. Ik twijfel of het night terrors zijn. Is jouw zoontje wakker te krijgen tijdens zo een paniekmoment?

10 dagen geleden

Bij ons kleine meid nu ook 15 maanden, precies hetzelfde hier, krijsend wakker worden en extreem overstuur bijna niet te kalmeren. Wij merken dat even buiten de tuin in frisse lucht vaak de cirkel wel doorbreekt. Wij vroegen ons ook af of nachtmerries zijn of krampjes. Zal denk ik dan bij het sprongetje/ slaapregressie horen

10 dagen geleden

Zo herkenbaar dit!! Onze jongste is nu ook 15 maanden en 1 week. Ze doet dit al 1,5 week. Fijn om dit te lezen dat ik niet de enigste ben. Tip wel die ik heb gekregen: blijf consequent en ga geen nieuwe dingen aanleren. Bij ons is het er naast liggen op de grond, kriebelen en ze valt na 1-1,5 uur in slaap. Waarvan de eerst 30 minuten vaak zelf moet proberen om in slaap te komen. Liggen wij nog in eigen bedje. Zijn we er al doorheen, door al die slaapregressies? 😂😜😢

9 dagen geleden

Wat fijn dat het zo veel herkend wordt! Want waarschijnlijk hoort het er dan gewoon even bij en is het krijsen niet een teken dat hij pijn heeft. We zullen dus nog even moeten volhouden met zijn allen 🤣! Bedankt voor de tips en om de vraag te beantwoorden: Hij is wakker tijdens die momenten dat hij overstuur is, dus het is niet in zijn slaap. Sliep hij maar 🤣