10 Reacties

één maand geleden

Wij houden eigenlijk 3 uur wakker aan. Soms 4 uur maar dan is ze echt moe....

één maand geleden

Hier is er ook geen ritme. Ze doet hier eigenlijk vaak 1 slaapje per dag, maar dat is maar een uurtje/1.5 op zijn langst, dus dat is vrij weinig. Op sommige dagen doe ik haar 2x op bed, omdat ze al vrij vroeg in de ochtend aangeeft moe te zijn. Dat zijn vaak dagen dat ze vroeg wakker is. Ik was er met mijn zoontje (eerste kindje) heel streng in, maar bij de 2e niet. Wel doe ik haar altijd tussen half 12 en half 1 op bed. Anders is ze niet meer te genieten.

één maand geleden

Hi, Ze is wakker tussen 07:30 en 08:30 en anders maken wij haar wakker in de ochtend. Daarna gaat ze tussen 12:00 en 13:00 uur naar bed voor meestal minstens 1,5 uur a max 2,5 uur. En dan gaat ze rond 19:30 uur naar bed. En iedere dag is anders en soms moet ze even een dagje mee in ‘ons’ schema. Maar we proberen zoveel mogelijk waar het kan bovenstaande aan te houden. Zodra dat niet lukt dan zijn er of twee slaapjes nodig bijv. of slaapt ze iets minder en gaat ze eerder naar bed.

één maand geleden

Hoi hoi, Onze kleine man van 13 maanden word rond half 8/8 uur wakker. Hij heeft nog vaak zijn ochtend slaapje nodig dus gaat hij vaak tussen 10 en half 11 nog even een uurtje naar bed. En dan vaak tussen half 3 en 3 uur maakt hij een grote tuk van 2 uur tot 2,5uur. Hij gaat tussen 7 en half 8 weer naar bed voor de nacht.

één maand geleden

Reactie op callmemanta2307

Hoi hoi, Onze kleine man van 13 maanden word rond half 8/8 uur wakker. Hij ...
Bij ons precies hetzelfde! Soms zelfs 2 X 2 uur dutjes, hij is bijna 13 maanden

één maand geleden

Ons dochtertje is 13 maanden nu en wordt tussen 07:30 en 08:00 u wakker. Rond 12:30 gaat ze slapen, max 2,5 uur. En savonds ligt ze er meestal voor 19:30 in. Dit ritme werkt voor haar en voor ons perfect🩷

één maand geleden

Wat hebben jullie allemaal uitslapers 🥰 ben een beetje jaloers. Mijn dochter is altijd om 6 uur wakker, en juist om de dagen dat haar maar 1 dutje lukt wordt ze nog veel eerder wakker

één maand geleden

Tussen 06:30-07:00 wakker. Tussen 09:00-09:30 baar bed. 11:00 maken we haar weer wakker (om en nabij 15min.). Dan rond 14:30 weer naar bed. Wakker maken om 16:00. We laten haar nooit later dan 16:00u slapen. Tussen 18:30 en 19:00 naar bed. Dit zijn de dagen dat we thuis zijn, niet op stap gaan met de auto of familie verweg bezoeken. Bij de gastouder bijna hetzelfde, verschil is: ze slaapt soms wat korter. Geen probleem.

één maand geleden

Reactie op Didu

Wat hebben jullie allemaal uitslapers 🥰 ben een beetje jaloers. Mijn docht ...
Mijn zoontje ook maar ik geef dan een flesje en dan slaapt hij nog door tot ongeveer 8 uur. Hij gaat ook savonds pas tussen half 8 en 8 naar bed, misschien werkt dat bij jou ook?

één maand geleden

Reactie op Nadinee92

Mijn zoontje ook maar ik geef dan een flesje en dan slaapt hij nog door tot ...
Helaas werkt het niet. Dat houd ze niet vol, word oververmoeid en word dan nog vroeger wakker 😅