16 Reacties

3 maanden geleden

Ik herken dit! Ons zoontje heeft dit ook gehad.. ellende. Pas op met erbij blijven; op gegeven moment was het bij ons zoontje zo dat die daardoor de nachten weer wakker werd ivm ons kwijt ‘s nachts. hopelijk is dit bij jullie niet zo!

3 maanden geleden

Reactie op mamavanscott2709

Ik herken dit! Ons zoontje heeft dit ook gehad.. ellende. Pas op met erbij ...
Nee we zijn wel aan het proberen weer af te bouwen en zo langzaamaan vanuit de deur en erbuiten, maar het werkt nog niet altijd. Wat hebben jullie gedaan? 😊

3 maanden geleden

Reactie op --KS--

Nee we zijn wel aan het proberen weer af te bouwen en zo langzaamaan vanuit ...
Bij ons hielp niks, en hij ging zelfs hoofdbonken op de rand omdat die wist dat we dan terug kwamen 😓. Tot we de tip kregen om een opa of oma de kleine ‘s avonds bij jullie thuis naar bed te doen, vaak doorbreekt dat het patroon. Sinds we dat gedaan hebben en het nu zelfde overnemen, lukt het. Wel nog steeds niet zo makkelijk als voor de regressie maar kan wel weer naar buiten door bijv te rommelen of te zeggen dat ik ga strijken en af en toe bij m kijk.. soms gaat t makkelijk soms haalt die weer alles uit de kast.. hopelijk is het snel voorbij. Dit is week 5 voor ons

3 maanden geleden

Bij ons hielp niks, en hij ging zelfs hoofdbonken op de rand omdat die wist ...
Oke dat kunnen we dan ook een keer proberen! Dank je wel voor de tip en succes ook nog! 😊

3 maanden geleden

Hier ook erg last van. In begin wou ze veel melk drinken savond wat te veel is. En moeilijk op bed te krijgen. Deze week op vakantie en dr vader ligt al de hele week bij dr op de kamer omdat ze anders niet slaapt. Ook middag slaapje nu hoort ze te slapen maar is ze nog steeds wakker! Morgen weer naar huis en gaan we weer afbouwen.

vorige maand

Mijn tweelingen van 2 jaar willen ook niet meer slapen, tis altijd heel goed gegaan, maar plots gewoon van vandaag op morgen willen ze niet meer slapen, als ik er bij blijf is alles oke, maar zodra ik de kamer uitloop is het huilen schreeuwen etc. Hebben jullie nog tips voor mij? O ja ook nog als 1 tje harder begint te huilen begint de andere ook luider te krijsen, lijkt wel of ze mishandeld worden😏😅

vorige maand

Dit bericht is verwijderd
Pfff het zijn er twee he, je hoofd staat op knallen zo luid hebben ze nog nooit gehuild😟

vorige maand

Reactie op sibel yildirim

Pfff het zijn er twee he, je hoofd staat op knallen zo luid hebben ze nog n ...
Ik snap je..ik heb er uit eindelijk aan toe gegeven en t “uitgezeten”. Ik wilde dit toen ook niet horen als mensen er al doorheen waren, maar hou vol. Zo snel dat t komt zo snel gaat t ook!

vorige maand

Ik snap je..ik heb er uit eindelijk aan toe gegeven en t “uitgezeten”. Ik w ...
Ik hoop het 🤦‍♀️ En daarbij zijn ze overdag ook alleen maar mama mama mama, papa moeten ze niet hebben, dus papa kan mij ook niet helpen, ze willen echt alleen maar mama😢

vorige maand

Reactie op sibel yildirim

Mijn tweelingen van 2 jaar willen ook niet meer slapen, tis altijd heel goe ...
Hier was dus precies hetzelfde! Nu middagdutje overslaan en het gaat weer goed! Eerste paar keer er nog bij gebleven, sliep wel al sneller in, en nu kan ik alweer een dikke week ook weglopen! 😊

3 weken geleden

Hier ook al dagen DRAMA met slapen. Ik ervaar zoveel stress ervan. Slaapt al hele lange tijd heel goed. Ben vanuit ellende erbij gaan liggen in ons eigen bed en zelfs dat werkt niet. Zoveel onrust, constant bewegen zelfs als ik niks doe. Hij ligt (as we speak) naast me mee te kijken hoe ik dit bericht typ en is duidelijk moe, gaapt regelmatig, snel gepikeerd, wrijft in z’n ogen maar slapen ho maar. Ik weet het echt niet meer

2 weken geleden

Ik doe vaak duidelijk laten zien en zeggen 5 minuten, en dan is het bed tijd. Tel nooit precies 5 min maar tel dan af naar 1. Dan is hij vaak rustiger al en weet hij, ok nu moet ik slapen. Soms wil die niet dat ik wegga. Kan hij best ook even huilen. Ik zeg dan duidelijk weltruste en dan ga ik of ik zeg ik kom zo weer even bij je kijken. En dan 5 of 10 min erna ga ik even kijken bij hem. Als hij blijft huilen ga ik ook even weg en ga ik om de zoveel minuten kijken bij hem.

2 weken geleden

Reactie op Jamie0407

Hier ook al dagen DRAMA met slapen. Ik ervaar zoveel stress ervan. Slaapt a ...
Hier zelf zoontje van eind juli en heb dit ook sinds nu 3/4 nachtsn.. altijd doorslaper gehad en nu dit .. bijna 2.5 Is nu ook al sinds 23:30 wakker en slapen homaar pff weet het ook niet meer maar dacht ga is kijken of t bij andere ook is bij ong zelfde leeftijd en ja dus…

2 weken geleden

Zee van herkenning want hier dus ook...echt vreselijk slopend en vermoeiend 😥 Mevrouwtje wilt opeens weer meerdere flessen per nacht drinken, weigert te gaan slapen ("nee nee mama") en blijft maar roepen. Nacht aan nacht...Hopelijk zijn we er snel doorheen🙉🫩

2 weken geleden

Ons zoontje is van 28-09 en sinds deze week is het een drama met slapen! Hij wordt ergens wakker en blijft met gemak 4uur wakker! Lees vanacht van 1.30 tot 6.00uur wakker geweest (en ik dus ook). We zijn een weekje met vakantie (dachten even bijkomen, goh what was I thinking!) dat maakt dat hij bij ons op de kamer ligt, maar hij MOET en zal dan bij ons in bed liggen.. maar slapen, ho maar! Pff hoe lang duurt dit grapje? Ik ga maar weer terug in mijn mantra, "het is een fase" Succes mama's! We komen er wel 💪