7 Reacties
2 jaar geleden
Mijn vader ziet mijn bonus kinderen echt als zijn kleinkinderen maar sparen doet hij niet, maar dit is eerlijk gezegd ook nooit ter sprake gekomen
2 jaar geleden
Als jullie het geluk hebben dat alle grootouders kunnen en willen sparen zou ik me niet druk maken als jouw ouders dat niet voor de bonuskinderen doen. Ik zou zeggen dat ze zich daar niet schuldig over hoeven te voelen. Zolang je kindjes zich net zo geliefd voelen is dat toch voldoende ❤️ je kan altijd later subtiel met je zoontje bespreken dat hij er niet mee te koop gaat lopen bij zijn broers en zusjes wanneer hij het krijgt. Maar dat geldt dan ook de andere kant op.
Wat betreft testamenten, mijn schoonouders hebben duidelijk aangegeven dat ze de “koude kant” uitsluiten. Nu heeft niemand kindjes van een ander, maar die zouden dus ook buiten de boot vallen. Vind ik zelf niet heel gek, uiteindelijk willen ze het geld in de familie houden. Stel er gebeurd iets dan gaat hun zuurverdiende geld naar een andere familie en wellicht zelfs naar de in jouw geval moeder van die kids. (Mijn ouders hebben geen testament, valt ook weinig weg te geven 😂)