721 Reacties

2 jaar geleden

Yes hier ook! Vreseeeelijk

2 jaar geleden

Hier al 3 dagen hele tijd huilen Drinken if als ze echt heeeel Moe is van t huilen eindelijk slapen..pffff hoelang duurt dit?😅

2 jaar geleden

O dit wil ik helemaal niet lezen😅😅😅 wij moeten nog beginnen aan sprong 4. Denk dat ik over 10 dagen een vakantie voor me zelf boek. Lees ik het nou goed... duurt het ook nog eens een maand🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

2 jaar geleden

Ohhh heftig dit. Ik moet hier nog sprong 3 door… laat staan sprong 4 die super lang duurt 🫣🫣

2 jaar geleden

Reactie op annevanwijngaarden

Hier al 3 dagen hele tijd huilen Drinken if als ze echt heeeel Moe is van t ...
Eeuwig, als dit klaar is, vliegen we regelrecht de puberteit in 😂 Nee, vijf weken geloof ik

2 jaar geleden

Wij gaan er vrijdag in, maar volgens mij zitten we er ook nu al in. De nachten gingen al niet goed, maar nu heeft die vandaag overdag ook ruk geslapen. Is chagrijnig. Dus hou me hart vast voor deze sprong🥲.

2 jaar geleden

Goh, ik dacht dat de mijne vroeg was, maar ook hier al een paar dagen non stop huilen. Alleen maar hangen bij mama en ik ben veranderd in een menselijke speen. Slapen overdag zit er niet in, alleen in de draagzak. Gelukkig gaan de nachten nog top. Succes aan alle mama’s 🍀

2 jaar geleden

Right here with you, mijn god 🥴🥴🥴 drinken jullie kindjes ook ineens een pak minder en in kleine beetjes?

2 jaar geleden

Ik bedoel dit absoluut niet vervelend, maar maak je het hiermee niet erger voor jezelf? ☺️ Persoonlijk zou ik niet weten waar we zitten, ik hou geen sprongetjes bij. Dus als we een keer een wat mindere dag hebben, gaan we er de volgende dag gewoon vol goede moed (en onwetendheid dus 😋) weer tegenaan 💪🏻 Als je al opziet tegen de komende weken ivm een sprong dan doet dat (onbewust) ook iets met je energie wellicht? ☺️

2 jaar geleden

Ik bedoel dit absoluut niet vervelend, maar maak je het hiermee niet erger ...
Die energie is idd niet goed voor je kindje en je moet waken voor de self fulfill prophecy. Maar ik ben heel eerlijk vanavond heeft mijn dochter alles bij elkaar gegild en ik dacht echt wat is er heb je pijn ofzo en ben voor de grap gaan kijken en zag dat ze over enkele dagen in de sprong beland. En moet zeggen dat ik toen wel ene momentje had van aaaah. Je hebt geen pijn, maar je hebt het even zwaar.

2 jaar geleden

Reactie op ta92

Die energie is idd niet goed voor je kindje en je moet waken voor de self f ...
Hmm ja daar heb je ook een punt. Kan me voorstellen dat het af en toe ook juist geruststellend kan zijn idd. Lastig!

2 jaar geleden

Hmm ja daar heb je ook een punt. Kan me voorstellen dat het af en toe ook j ...
Ik ga echt niet zitten op die agenda, maar als ze beetje afwijkt van normaal kijk ik wel even voor de zekerheid. Mijn oudste had vaak oorontsteking en klinkt heel lullig maar soms kon ik het gekrijs echt niet onderscheiden van elkaar en was het wel fijn om een kleine indicatie te kunnen hebben😂 maar idd echt niet naar toe leven want dan is de kans dat je het zelf in de hand werkt. Jij zenuwachtig en die kleintjes zijn nog zo puur dat ze dat voelen en dat uiten ze door afwijkend gedrag dan hun normale gedrag😂

2 jaar geleden

dit is voor t eerst dat ik dacht, zitten we in een sprong ofzo?? Hangerig, huilen en vaker drinken. Heb ik de app even geopend en zag ik dat over 4 dagen sprong 4 zou begonnen. Die is al begonnen denk ik

2 jaar geleden

Reactie op Dreamxx

dit is voor t eerst dat ik dacht, zitten we in een sprong ofzo?? Hangerig, ...
Welke app gebruik je hiervoor?

2 jaar geleden

Oh joy, wij gaan net 2 weken op vakantie wanneer ze in sprong 4 beland… dat wordt feest 😅

2 jaar geleden

Met hoeveel weken begint sprong 4? In het oude boek staat week 12 en pas week week 19.5. Mijn dochter is nu 14 weken en niet zichzelf. Is dat sprong 4?

2 jaar geleden

Reactie op Hanouna87

Met hoeveel weken begint sprong 4? In het oude boek staat week 12 en pas we ...
Ze gaan uit van de uitgerekende datum. Weet niet met hoeveel weken jouw dochter geboren is. Zelfs dan geven ze aan dat er een marge is van 2 weken dus zal heel goed kunnen hoor.

2 jaar geleden

Hier ook zeker sprong 4 begonnen en niet helemaal lekker. Ook vandaag zn eerste vaccinaties. Geweldig zo alles samen

2 jaar geleden

Hier ook in sprong 4 volgens de oei ik groei app, tot nu toe merk ik kortere slaapjes overdag en wat huileriger savonds/snachts. Ik hou m’n hart vast…🫣

2 jaar geleden

Met hoeveel weken is sprong 4? Volgens het boek 19 weken maar als ik het zo lees zijn de meeste kindjes jonger dan dat? Ik dacht dat we net door sprong 3 waren maar misschien was het al 4 🤷‍♀️? Nu 14,5 week oud.