258 Reacties

2 maanden geleden

Van sprong 4 niets gemerkt. Sliep al 2 maanden door en dutjes gingen goed. Nu sinds een week om 23.30 een fles willen en vanaf 5 uur wakker. Ook veel meer huilen en aanhankelijker dan voorheen, terwijl ze eerst de hele dag aan het lachen was.

2 maanden geleden

Hoe merk je dan dat je al door de regressie heeen bent?

2 maanden geleden

Ons meisje is 22w en we merken dat ze sinds gisteren overdag heel moeilijk inslaapt. Deze nacht was ook geen supernacht, maar ik weet op den duur niet meer of ze nu 2 of 3 keer is gekomen 😄 daarnaast kan ze sinds gisteren ook rollen van buik naar rug (omgekeerd kan ze al even). Sprong 4 was bij haar gedaan aan een goeie 19w. toen kwam ze meestal 2 keer wakker ipv 1 keer.

2 maanden geleden

Onze kleine man slaapt snacht eindelijk weer wat beter (5 uur achter elkaar of soms zelfs langer) maar sinds twee dagen zijn de overdag slaapjes drama! Huilend in bed, weigert te slapen, klinkt als een soort frustratie... als we hem eruit halen is het grote blij... Heel vermoeiend!

2 maanden geleden

Reactie op Jess4144

Onze kleine man slaapt snacht eindelijk weer wat beter (5 uur achter elkaar ...
Dit hebben wij ook, hij is vandaag 23 weken. Hooguit een half uur en drinkt ook voor geen meter.

2 maanden geleden

Meer kindjes die bijna niet willen drinken in sprong 5?

2 maanden geleden

Reactie op xosteesox99

Meer kindjes die bijna niet willen drinken in sprong 5?
Ja, ik geef bv maar hij drinkt nog niet de helft van de tijd van normaal. En ook met veel gekronkel en overstekken. Als ik gekolfde fles geef gaat het ook met moeite en kom ik maximaal op 130 per voeding. In meerdere keren aanbieden ook. Ook zijn er ineens weer dutjes van 30 min

2 maanden geleden

Reactie op sophje88

Ja, ik geef bv maar hij drinkt nog niet de helft van de tijd van normaal. E ...
Dan ligt t niet aan mij 🥹elke sprong t zelfde verhaal

2 maanden geleden

Sprong 4 heb ik weinig tot niets van gemerkt. Nu hebben we slaapregressie, sprong 5, tandjes, omrollen en ook al een week koorts. Lekker alles in één keer.

2 maanden geleden

Reactie op Jess4144

Onze kleine man slaapt snacht eindelijk weer wat beter (5 uur achter elkaar ...
Ik heb niets gezegd.. afgelopen nacht er 7x uit voor voeding.. Hoe overleven we dit?!?

2 maanden geleden

Reactie op Jess4144

Ik heb niets gezegd.. afgelopen nacht er 7x uit voor voeding.. Hoe overlev ...
Oef wat pittig voor jou. Maar 7x voeden is wel veel, kan het een andere behoefte zijn? Sterkte mama🌸

2 maanden geleden

wij zitten voor ons gevoel al sinds begin januari in een grote sprong/daarna de regressie. meer mensen waarbij het in slaap komen ineens met heeeeeel veel krijsen gaat? vooral in de avonden? zoontje kon alleen in slaap vallen, maar het is nu al bijna 2 maanden ellende. waarvan de laatste anderhalve week echt veel krijsen is ... ik zoek wat herkenning...

2 maanden geleden

Reactie op Lau162

wij zitten voor ons gevoel al sinds begin januari in een grote sprong/daarn ...
Hier ook krijsen met in slaap vallen. Geeeen idee hoe op te lossen, dus daar heb je helemaal niks aan helaas..

2 maanden geleden

Reactie op Lau162

wij zitten voor ons gevoel al sinds begin januari in een grote sprong/daarn ...
Heel veel herkenning. Sinds een week is hier het in slaap vallen ineens drama. Eerste dutje van de dag gaat nog wel maar alles daarna heeft hij heel veel hulp bij nodig. Soms moeten we hem zelfs weer in slaap wiegen. De avonden ging dan wel goed maar hij slaapt s nachts mega onrustig en komt ook echt weer voor meer voedingen ineens. Heb al 2 maanden geen nachtvoeding meer gehad en ineens zit ik weer in 03:30u te voeden … Zodra we hem overdag op bed leggen is het krijsen en niet rustig te krijgen mits je hem in je armen neemt. Gelukkig kunnen we hem nog wel slapend wegleggen maar pffff ben nu alweer gesloopt hiervan.

2 maanden geleden

Ik kan me niet voorstellen dat dit al sprong 5 is want m’n zoontje is van 4-10 en uitgerekend op 26-9. Zouden net in de leuke fase moeten zitten en uit sprong 4…

2 maanden geleden

Reactie op Jamie0407

Ik kan me niet voorstellen dat dit al sprong 5 is want m’n zoontje is van 4 ...
onze zoon ook de 26e uitgerekend en de 20e geboren. hier vaak nog wel een nachtvoeding maar nu ineens wel 2 a 3... ben een beetje bang dat die fles snachts nodig is en blijft om in slaap te vallen. al sinds januari is het slapen snachts ellende qua krijsen. al sliep hij toen wel 5 a 6 uur aan een stuk door... ben er wel een beetje klaar mee!

2 maanden geleden

Sprong 5 is ook zeker begonnen hier, hij is nu 23 weken. We merken het aan dat hij overdag wat meer aan het jammeren is, wat humeurig en in de nachten vaker komt, zo 2 tot 3 keer. Eerst legde we hem rond 7/half 8 te bed en wisten we dat hij sliep tot 1 nacht voeding en daarna weer de ochtend. Nu wordt hij sneller wakker, vannacht 23:00, 00:30 en 03:00. Om 05:00 speen erin en om 06:00 was hij echt wakker. Nieuwe fase denk ik dan maar weer 😋🫨😴

2 maanden geleden

Reactie op Lau162

onze zoon ook de 26e uitgerekend en de 20e geboren. hier vaak nog wel een n ...
Oef das wel veel. Wat ik vaak deed was hem nog voeden voordat ik naar bed ging maar afgelopen vrijdag heeft Thijs doorgeslapen zonder voeding dus dachten ff kijken als we dat zaterdag ook niet doen. Toen kwam hij om 05:30u voor z’n eerste voeding en afgelopen 2 nachten om 03:30u dus snap het soms niet. Waar doe je nou goed aan. Snap heel goed dat je er klaar mee bent !

2 maanden geleden

Reactie op Loulouvb

Sprong 5 is ook zeker begonnen hier, hij is nu 23 weken. We merken het aa ...
Dit klinkt wel bekend zeg. Mijn zoontje is “pas 21” weken gecorrigeerd vandaag maar liep wel al die tijd een week voor op zn sprongen. Sprong 5 begint hier officieel 1 maart volgens de app maar ineens schiet me te binnen dat hij dus al vaker 1 tot 1,5 week eerder onrust liet zien en meer voedingen vroeg. Gwn maar m’n baby volgen?

2 maanden geleden

Reactie op Jamie0407

Ik kan me niet voorstellen dat dit al sprong 5 is want m’n zoontje is van 4 ...
Mag ik je een tip geven. Verwijder die app van je telefoon.. Baby’s ontwikkelen zich allemaal op hun eigen manier + tempo. Iedere baby heeft wel is mindere dagen ook tijdens het ‘zonnetje’. Ik heb me bij mijn oudste ook heel erg bezig gehouden met de app en haar gedrag was steeds anders dan wat er vermeld werd. En nu is mijn zoontje ook wel is aan het brommen tijdens de zonnige dagen en is ie bij het wolkje hartstikke gezellig.. Het blijven tenslotte baby’s en geen robots 😊