23 Reacties

één maand geleden

Ik heb dit allemaal ook met onze dochter van 14 maanden nu😅

één maand geleden

Ja hier is het ook dramaaa met onze dochter van 13,5e maand 🥲 alles is een fase🫠

één maand geleden

Gewoon niet best!!!🤯🤯🤯

één maand geleden

Ik begon al aan mezelf te twijfelen, super herkenbaar, exact hetzelfde hier!

één maand geleden

Ja hier ook het zelfde! Heel slecht slapen en veel huilen Mijn zoontje doet ook heel veel meer gillen.. iemand die dat ook merkt?

één maand geleden

Ja ik vind het ook intens, hij wil al een tijdje s avonds dus niet alleen slapen en wordt s nachts wakker. Overdag slaapt hij wel goed maar zoals vandaag werd hij heeeeel snel wakker....

één maand geleden

Reactie op saar1888

Ja hier ook het zelfde! Heel slecht slapen en veel huilen Mijn zoontje doe ...
Ja mijn zoontje gilt en huilt ook echt veel

één maand geleden

Ja zo herkenbaar! Mijn dochter is nu 14 maanden en begint extreem te huilen als de slaapzak aan gaat. Als ik haar vast heb gilt ze en gooit ze zich naar achteren. Merk dat het gedrag bij mij extremer is dan bij mijn vriend. Hoe is dat bij jullie?

één maand geleden

Reactie op JoysR

Ja zo herkenbaar! Mijn dochter is nu 14 maanden en begint extreem te huilen ...
Bij mij is hij duidelijk ook erger bij mij dan bij mijn vriend. En als oma oppast niets aan de hand en dan kom ik thuis en dan meteen dramatisch doen😂

één maand geleden

Pfff en verschonen en aankleden is één groot drama😅

één maand geleden

Mijn kind is bijna 14 maanden en sinds 2 dagen ook in de nacht wakker terwijl ze door sliep. Nu al 3 keer een half uur getroost en gewiegd en de nacht is pas net begonnen. Volgens de oei ik groei app moet de sprong nog beginnen, maar die zit er zeker weten naast

één maand geleden

Ontzettend herkenbaar! Vooral de nachten zijn heftig. Hij slaapt goed in, maar wanneer hij wakker wordt krijg ik hem niet meer terug in slaap in zijn eigen bedje. Hoe doen jullie dat?

één maand geleden

Reactie op Nienabo

Ontzettend herkenbaar! Vooral de nachten zijn heftig. Hij slaapt goed in, m ...
Ik blijf met haar op de schommelstoel in haar kamer tot ze slaapt en wacht dan een kwartier tot ik haar terug leg in haar bed. Samen in bed slapen wil ze helaas niet en heeft ze nooit gewild

één maand geleden

Hier ook heftig en vooral als hij z'n zin niet krijgt. Gelijk helemaal boos, heel ander kind! Verder geen verandering in slaapjes; 3uurtjes in de middag 1 tot 4u en rond 8u weer naar bed voor de nacht. Wel echt een karakter nu😵‍💫😵‍💫

één maand geleden

Herkenbaar, zitten er nu ook al een tijdje in, bijkomend nog de pijn van z’n tandjes/kiezen die doorkomen en hij had ook nog eens buikgriep..hoop dat de rust gauw weer terugkeert 😅

één maand geleden

Mijn zoontje heeft echt nergens last van met deze sprong op het verschonen na. Heb een heel vrolijk kind, slaapt ‘s nachts door en doet nog 2 slaapjes verdeeld over 3,5 uur. Wat gaat er mis met mijn kind? Is hij een uitzondering? 🫣😅

één maand geleden

Reactie op xosteesox99

Mijn zoontje heeft echt nergens last van met deze sprong op het verschonen ...
Het kan veranderen maar je kind hoeft er ook niet veel van te merken....

één maand geleden

Reactie op xosteesox99

Mijn zoontje heeft echt nergens last van met deze sprong op het verschonen ...
Nee hoor de sprongetjes zijn ook niet gevonden in wetenschappelijk onderzoek wat probeerde te bevestigen wat t eerste onderzoek daarna gevonden had. Je kind ontwikkelt zich in verschillende fases soms snel soms langzaam en soms met veel gedoe. Maar dat is niet bij alle kinderen volgens dezelfde timing of volgorde.

één maand geleden

Reactie op hnnh89

Nee hoor de sprongetjes zijn ook niet gevonden in wetenschappelijk onderzoe ...
Volgens mij zijn slaapregressies wel echt wetenschappelijk. Daar zou je eventueel op kunnen letten dacht ik. Verder is het wel altijd heel toevallig dat veel kindjes rond de sprong periodes toch anders zijn dan normaal, alleen hoef je niet te letten op data want dat is nooit precies

één maand geleden

Dit heb ik ook allemaal met onze dochter van 14 maanden!