Hoi allemaal!
Ik weet niet of er nog zijn die dit herkennen (hopelijk wel) maar sinds ik in augustus vorig jaar gestopt ben met de pil, heb ik om de zoveel zijt lastige doffe steken in mijn zij rechtersonder thv mijn heup/bekken.
Ik ben ondertussen ong 7 weken zwanger, en de steekjes blijven aanhouden. Heb er al iets van heb gezegd tegen mijn huisarts maar zij beweert dat stoppen met de pil heel veel onverklaarbare kwaaltjes met zich meebrengt en vond het blijkbaar niet zo belangrijk om echt te onderzoeken.
Het is ook heel onduidelijk voor me vanwaar de pijn komt, is het de eierstok (cyste?)? Het bekken? Een spier? Een stuk darm? Ik heb geen idee! Maar wel steeds op dezelfde plaats.
Maandag ga ik langs de gynaecologe voor een eerste echo en ga het daar ook nog eens vragen, hopelijk is het niets.
Zijn er nog onder jullie die dit herkennen?
Alvast bedankt voor jullie feedback!
ik had dat ook! de verloskundige vertelde mij dat het mijn eierstok is waar het eitje waarschijnlijk uit is gesprongen en dat her verder geen kwaad kan馃槝
ik had dat ook! de verloskundige vertelde mij dat het mijn eierstok is waar ...
Ja maar het rare is dat het niet enkel rond ovulatie periode is maar soms echt op heel random momenten. Ik ben nu ook 7 weken zwanger ong dus zou normaal geen ovulatie mogen hebben, toch? 馃槄
Ik had ook last van steken rechts onderin en dat bleek een fikse blaasontsteking te zijn. Bij zwangerschap zijn die klachten blijkbaar a-typisch. Misschien goed om voor de zekerheid je urine even te laten controleren?