6 Reacties

2 maanden geleden

Hier ook eentje die ineens weer meer melk vraagt en veel minder eet. Ik dacht dat het aan de tandjes lag? Maar ik volg hier toch ook even

2 maanden geleden

Mijn oudste had dat ook vanaf 1 jaar. Hij is nu 8 en het gaat wel wat beter maar het is geen grote eter en lust niet veel 🙈

2 maanden geleden

Ja hier is het vanaf haar 1 jaar ook serieus afgenomen en veel kieskeuriger...

2 maanden geleden

Onze zoon was echt een bodemloze put tot aan vorige week. Meneer wordt ineens kieskeurig, wil alles zelf doen met zijn handjes en wil vooral weinig avondeten. Ik denk echt dat het bij deze fase hoort, ze worden ineens zoveel bewuster van alles en ook bewust van het feit dat ze dingen kunnen weigeren haha. We hadden mijn zoontje zondag mango gegeven gepureerd (want de mango was erg droog) dit weigerde hij pontificaal... maar toen ik deed alsof de mango uit een kiwi kwam ging dat bakkie wagenwijd open en vond hij het heerlijk.... echt koppig dus 😂

2 maanden geleden

Hier ook altijd een goede eter en opeens niet meer. Wat blijkt ze wilt het graag zelf/samen doen. Dus nu een bordje met twee lepels 1 voor haar en 1 voor mij en dat werkt prima. Wel een beetje een kliederboel maar ja dat hoort erbij.

2 maanden geleden

Bedankt allemaal! Dit geeft me dan toch meer rust. Misschien iets creatiever worden in aanbieden haha.