7 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb dit ook. Mijn baas krijgt geen geld maar ik krijg aan de hand van de beginfase van 13 weken m’n geld werkt erg fijn en geen druk meer om keihard te werken. Ze hebben er wel begrip voor
3 jaar geleden
Reactie op MenMF
Nou helaas door personeel tekort heb ik wel het advies maar kan mijn werkge ...
Als je werkgever zich niet aan de afspraken kan houden zou ik gewoon thuis blijven met de boodschap dat het gewoon echt niet lukt, omdat je te veel pijn hebt.
Ik ben wel overtallig aan het werk en kan daardoor heel goed mijn grenzen aangeven, maar als ze je die kans niet geven ligt de fout toch echt bij hun en niet bij jou.
Ik zou zeker niet over je eigen grenzen heen gaan, daar ga je echt spijt van krijgen.
Succes!
3 jaar geleden
Ik heb ook erge rugpijn maar dan aan mijn rechterkant van de rug. Ik meld mij ziek als het niet gaat en ga naar huis wanneer de pijn te erg word. Ik denk aan mijzelf dat vind ik nu belangrijker
3 jaar geleden
Hoi! Ik heb een vermindering van uren aangevraagd. Eerst werd er gezegd dat ik dan ontslag moest nemen voor die uren, maar daar ben ik niet akkoord mee gegaan. Nu heb ik een gesprek gehad met de Arbo en zijn er een aantal uren af. Ik werk in het voortgezet onderwijs en daar kunnen ze geen uitval hebben I.v.m. personeels tekort. Dus liever een aantal uur minder werken dan dat ik over een tijdje helemaal niet meer kan werken!
3 jaar geleden
Hoihoi. Mijn pijn is er nog steeds erg. Ben onder behandeling bij de fysio. Ben zo bang dat het niet weg gaat. Hoe zou het zijn als je met een erge rugpijn je bevalling al in gaat. Heeft iemand hier ervaring mee?