13 Reacties

2 jaar geleden

Mag je dat niet dan? Ik eet altijd ei馃檲... Ook 8 minuten gekookt.

2 jaar geleden

Je mag gewoon eieren eten die 8 minuten zijn?馃槤

2 jaar geleden

Niks! De kans is zo onwijs klein dat dat ei besmet was en daarnaast kan je er nu niks meer aan gedaan. Hij zit al in je maag. Vooral niet meer mee bezig zijn en genieten van de zwangerschap

2 jaar geleden

Reactie op Moeder1991

Dit bericht is verwijderd
Volgende keer ietsjes langer koken dan! Nu loslaten, want je kunt er nu niets meer aan doen. De kans dat het kwaad kan is zoooo klein!

2 jaar geleden

Reactie op Lisje3kids

Jawel, maar het gaat mij erom dat het eigeel nog niet helemaal hard was.

2 jaar geleden

Je kan er nu niks meer aan doen. Zorgen dat je weerstand op peil blijft dan kan je lichaam evt schadelijke bacteri毛n uitschakelen. Bij twijfel je vk bellen dat is een professional 馃憤 wij maar anonieme dames op een forum die met liefde meedenken

2 jaar geleden

Niks. Kans op salmonella is heeeel klein in Nederland. En dan zou net jouw ene ei besmet zijn? Zou me geen zorgen maken.

2 jaar geleden

Als je echt bang bent en je hebt het net gegeten, cola drinken. Dit wordt bijv. Ook in het buitenland aangeraden bij buitenlandse bacteri毛n. Ik had vandaag ook in een reastaurant een 12 uurtje ( kadobon van me schoonouders) Met uitsmijter enja eigeel was slap. Ik had cola dus ik maak me niet direct zorgen. Zoalng je maar niet express gaat overgeven, dat is nog schadelijker schijnt .

2 jaar geleden

Ik heb het vanmorgen gegeten en de rest van de dag eigenlijk nergens last van gehad.. Weet niet hoe lang het duurt voordat de bacterie zich laat zien?

2 jaar geleden

Reactie op Lisje3kids

Officieel moet eigeel helemaal gestold zijn geloof ik.

2 jaar geleden

Zoals anderen aangeven is de kans super mega klein dat er salmonella in het ei zit. En salmonella is niet schadelijk voor de baby, maar heeel erg vervelend voor jezelf en je kan er zelf flink ziek van zijn, maar voor je baby hoef je niet bang te zijn.

2 jaar geleden

ZwangerHap zegt dit erover, geen reden tot stressen dus als je niet ziek bent geworden. En dan nog alleen voor jezelf?