8 Reacties

één maand geleden

O wauw! Nog iemand die dit heeft. Ik heb ook al maanden last van mijn stuitje. Vooral als ik (blijkbaar) verkeerd heb gezeten krijg ik een flinke pijnscheut. Heel pijnlijk!

één maand geleden

Reactie op ilwe

O wauw! Nog iemand die dit heeft. Ik heb ook al maanden last van mijn stuit ...
Overigens bijna 15 maanden geleden bevallen!

één maand geleden

Wat rot voor je! Hier wel een beetje herkenbaar. Ik heb niet altijd pijn, maar wel regelmatig als ik een tijd gezeten heb, vooral op het werk. Met name opstaan doet dan pijn aan mijn stuit. Ik merk het vooral op dagen dat ik ook veel heb gefietst. Ik wil komend jaar ook naar een bekkenfysio, ik heb het idee dat mn stuit scheef staat. Is daar bij jou al naar gekeken? Misschien kan je een ergotherapeut nog mee laten kijken naar je zithouding? Sterkte!

één maand geleden

Hier ook nog na 14 maanden. Pijn is bij mij ook direct voelbaar bij zitten, op een gegeven moment lukt zitten niet meer goed. Echt heel rot, ik werk daardoor nog niet volledig. Al vanaf begin bij bekkenfysio en heb begeleid gesport bij fysio maar helaas nog veel last. De eerste drie maanden waren wel een stuk erger. En door slecht slapende kindje mijn rug teveel aan het belasten (veel gedragen, gewiegd en nu veel over bedje hangen). Fietsen lukt me nog niet, dat is te lastig. Ik merk nog veel compensatie in te zetten. Ik merk dat ik zo ingewikkeld vind omdat je je kind nog veel moet tillen, merk dat die belasting wel de klacht kan verergeren. Ik loop nu in ziekenhuis om na te gaan of een injectie in gewricht een passende stap is. Ben wel benieuwd of mensen daar ervaring mee hebben, gezien risico op meer pijn.

5 dagen geleden

Hoi hoi, hier ook 14 maanden verder. Ik heb een foto laten maken op advies van de ha. Hier kwam scheefstand uit maar geen breuk oid. Moet wel bloed laten prikken (geen idee waarvoor ;) ) ik heb het ook echt erg. Ook met fietsen. Niet te doen

4 dagen geleden

Ik heb ook last van mijn stuitje. De fysio had scheefstand geconstateerd en dat enigszins recht kunnen zetten. Alleen kantelt mijn stuitje naar buiten vergeleken voordat ik bevallen was. In het nieuwe jaar ga ik weer naar de bekkenfysio. Helaas geen tips!

3 dagen geleden

Ik heb het ook .. maar niet aan de bel getrokken.. misschien moet ik dat toch wel doen nav jullie berichtjes

3 dagen geleden

Ik heb ook nog elke dag pijn, voornamelijk met zitten/liggen. Bij mij lijkt het alleen te beginnen bij 1 van mijn littekens. Een vervelend/trekkend gevoel. En trekt door mijn bovenbeen in. Herkenbaar voor iemand? Ik kan ook heel slecht ondergoed aan. Dat randje in de vouw tussen mijn schaamstreek en been is dat vervelend. Heb behandeling bij bekkenbodem therapeut gehad, bekkenbodem bleek toen nog niet goed gesloten, daar ben ik voor behandeld. Ook heeft zij mijn litteken behandeld/gemasseerd. Maar niets heeft geholpen. De pijn blijft.