18 Reacties

7 dagen geleden

Hier heeft ze nu dan 4 tanden (2 boven en 2 onder) en ineens achterin 2 kiesjes onder😅... volgens ook nog ver onder het gemiddelde aantal tandjes rond de leeftijd (bijna 15mnd). Ze komen vanzelf wel gok ik zo 🦷

7 dagen geleden

Mijn dochtertje heeft nu al een een hoop tanden . Maar mijn zoontje van inmiddels 5, kreeg met 14 maanden zijn eerste tand. Daarna kwamen zijn tanden en kiezen wel snel achter elkaar. Maar heb toen rond zijn eerste verjaardag wel aan de tandarts gevraagd of dit niet erg was. En die gaf aan dat kindjes die laat tandjes krijgen vaak een beter gebit hebben.

7 dagen geleden

Reactie op Zwartschaapje

Mijn dochtertje heeft nu al een een hoop tanden . Maar mijn zoontje van inm ...
Dit was indd ook wat onze tandarts laatst zei!

7 dagen geleden

Die van mij heeft ook nog maar 2 onder en 2 boven 😅 ik vraag me ook af waar ze bljjven😜

7 dagen geleden

Reactie op lotteck

Die van mij heeft ook nog maar 2 onder en 2 boven 😅 ik vraag me ook af waa ...
Nou dat.. waar blijven ze toch hahahaha

7 dagen geleden

Reactie op Zwartschaapje

Mijn dochtertje heeft nu al een een hoop tanden . Maar mijn zoontje van inm ...
Had ik ook gehoord. Maar toch vraag je je af waar ze blijven hahaha

7 dagen geleden

Reactie op BergerVischje

Had ik ook gehoord. Maar toch vraag je je af waar ze blijven hahaha
Snap ik had met mijn zoontje hetzelfde. Noemde zijn eerste tand ook een kerstwonder omdat we hem op 2e kerstdag voor het eerst zagen 🤣

7 dagen geleden

Bij ons was het ook meer dan een maand poepluiers, kwijlen, schrale wangen. En toen in 1 week 4 tanden door. Een paar weken later zagen we in één week drie puntjes van kiezen.. we vielen van de ene verbazing in de ander.

6 dagen geleden

Hier al 10 tandjes en ze is 15 maanden we zitten op de helft

5 dagen geleden

Hier zoontje 15 maanden en 7 tanden en 1 kies 😅 loopt een beetje achter

5 dagen geleden

15 maanden en 8 tanden en 4 kiezen en ik denk dat er nog tandjes aankomen aangezien het eten niet vlot gaat en ze op haar handjes wilt bijten

4 dagen geleden

Hier 15 maanden en 6 tanden, 7e komt nu pas net door..

4 dagen geleden

Hier 14,5 maand oud en 6 tanden maar al weken last van z’n mond en vieze luiers af en aan. Veel kauwen op z’n vingers dus ben benieuwd hoeveel er deze keer doorkomen. Vorige keer kwamen er ook ineens 3 tegelijk door en een week later de 4e…

één dag geleden

hier komen ze altijd als een setje. Ik vroeg me al af wat er toch was, maar er komen 2 kiezen tegelijk door. 1 boven en 1 onder.. joepie

één dag geleden

Reactie op xosteesox99

Hier zoontje 15 maanden en 7 tanden en 1 kies 😅 loopt een beetje achter
Whahaha nou hier dus nog steeds maar 2 tandjes dus loopt erg achter met haar 15 mnd

één dag geleden

Reactie op BergerVischje

Whahaha nou hier dus nog steeds maar 2 tandjes dus loopt erg achter met haa ...
Jaa ik zie ineens gisteren dus nog niks en nu 2e kies door en 3e tandvlees open dus was heel erg in de war want hij liet niks merken dat ie pijn of iets had 😂

15 uur geleden

Hier precies hetzelfde: 15 maanden en 2 tandjes onder. Slaapt al en een onrustig met vieze stinkende luiers maar ik zie ook nog niets. Ze zullen wel een keer komen toch?

10 uur geleden

Reactie op Joanne

Hier precies hetzelfde: 15 maanden en 2 tandjes onder. Slaapt al en een onr ...
Vast en zeker haha. We zien ze vast wel een x verschijnen tot die tijd is ze mijn omgekeerde konijntje 🤣