9 Reacties

14 dagen geleden

Hier ook zo'n periode zag dat er wel weer sprongetje aan zit te komen dus misschien speelt dat mee? Hier ook echt veel bijten en kwijlen, lijkt wel te helpen haar een koelbijtding te geven of wat dentinox. Soms echter echt onduidelijk en hangerig en huilerig. Door de vele en erg natte poepluiers denk ik toch dat er druk op haar tandvlees staat..

13 dagen geleden

Mijn zoontje heeft nu precies hetzelfde! Hij is ook 7 maanden. Altijd een heel vrolijk mannetje en sinds 2 dagen alleen maar aan het mopperen en ontevreden. Drinkt ook slechter (bv). Hij kwijlt alleen niet, daarom twijfel ik of het wel tandjes zijn.. ik voel ook niks

13 dagen geleden

Bij ons had ze best een heel tijdje symptomen en kwam het tandje pas toen die weer weg waren

12 dagen geleden

Reactie op bonnbon

Bij ons had ze best een heel tijdje symptomen en kwam het tandje pas toen d ...
Bij ons inderdaad ook. Bij net geen 6 maanden voelde ik ineens ribbels haha. En weken ervoor had hij twee dagen spuitluiers, wel 7 op een dag ofzo. 😅 Wij denken achteraf dat t te maken had met de tandjes.

12 dagen geleden

Bij ons heeft het ongeveer 2 weken geduurd voorda de tandjes echt door waren. De koelringen van de Hema vond onze vent heel fijn (en nog steeds) om op te kauwen! Misschien een tip! Succes 💖

11 dagen geleden

Dentinox druppels via wattenstaafje op tandvlees smeren. De tip die ik kreeg van mn vriendin uit de tandheelkunde! Vandaag gekocht en zodra ik t vermoeden heb, ga ik het gebruiken.

11 dagen geleden

Reactie op Rosanna888

Dentinox druppels via wattenstaafje op tandvlees smeren. De tip die ik kree ...
Werkt echt top ja!!

9 dagen geleden

Hi! Mijn zoontje van 7 maanden is ook inneens heel brommerig en snel ontevreden terwijl hiervoor altijd vrolijk veel lachen. Afgelopen week een tandje ontdekt. Nu is die aan het doorkomen en komt er ook koorts bij kijken en veel huilen (mn arm dropje heb zo met hem te doen). Hij is er goed ziek van dus hier 🥺🥺. De nachten gaan ook niet zo top. Erg aanhankelijk dus ligt het liefste tegen me aan met handie vast (hij knijpt als ik los wil laten). Al 3 nachten slecht dus ben gesloopt 🥲🥹 ook overdag mag ik niet uit zijn zicht lopen dan is het heel hard brullen. (Hij drinkt en eet ook iets minder) hopelijk duurt dit niet te lang en is dit niet bij elke tand zo extreem..

8 dagen geleden

Reactie op Mamauitbrabant

Hi! Mijn zoontje van 7 maanden is ook inneens heel brommerig en snel ontevr ...
Vorige week zo'n week gehad. Koorts die paar dagen aanhield.. slecht drinken, niet op zichzelf kunnen slapen en kwijl wat zo zijn mond uitliep. Afgelopen weekend ontdekt dat zijn 2 ondertandjes door zijn. Inmiddels weer een tevreden mannetje die weer normaal drinkt! Succes nog even..