31 Reacties

2 maanden geleden

Volg!

2 maanden geleden

Zit zijn rompertje niet te strak? Als die wat aan de strakke kant is ga je namelijk ook doorlekken. Wij hebben ook een buikslaper van 15kg en gebruiken al enige tijd premium protection pants maat 6 en nooit problemen. Met logeren een ander merk gehad en toen wel gelijk doorgelekt.

2 maanden geleden

Reactie op Zwangervdtweede

Zit zijn rompertje niet te strak? Als die wat aan de strakke kant is ga je ...
Oh zijn luierbroekjes fijner hiervoor? Dat heb ik namelijk nog niet geprobeerd. Ik dacht dat deze juist sneller doorlekte. En in rompers heeft hij maat 92 van de h&m en die van de h&m zijn opzich best ruim en ik doe altijd alleen het middelste knoopje dicht. Maar misschien moet ik dan eens de broekjes gaan proberen.

2 maanden geleden

Pampers premium protection gewone luiers is denk ik het beste (niet de pants!!) En een wollen romper aan doen (voelt niet nat) en evt een stoffen onderlegger voor het bed (minder vaak verschonen).

2 maanden geleden

Reactie op Zwangervdtweede

Zit zijn rompertje niet te strak? Als die wat aan de strakke kant is ga je ...
Wij hebben ook pants premium maat 6 kindje van 13,5 kilo. Elke ochtend nat..

2 maanden geleden

Wij maken gebruik van de baby dry pants maat 6 met een hele losse romper maat 98/104 van de Hema. Ook een jongen van 2 jaar en 14 kg, maar dit gaat goed en het is een enorme nachtplasser.

2 maanden geleden

Reactie op Mammbo

Wij maken gebruik van de baby dry pants maat 6 met een hele losse romper ma ...
Doe je de romper dan helemaal dicht? Of alleen t middelste knopje?

2 maanden geleden

Ons zoontje lekte ook heel vaak door 's nachts. Sliep ook altijd op zijn buik. Uiteindelijk waren luierbroekjes voor de nacht de oplossing. Die zitten wat hoger aan de buik heb ik het idee. Wij hadden de kruidvat pants, omdat we ook al de gewone luiers van Kruidvat gebruikten.

2 maanden geleden

Reactie op snnne

Doe je de romper dan helemaal dicht? Of alleen t middelste knopje?
Met deze grotere maat kan de romper helemaal dicht. Dan zit er ook geen spanning op met een volle luier, want wat iemand anders ook al schreef als de romper er maar wat druk op zet wordt de luier of broekje helemaal leeg gedrukt. Ik heb dit ook heel snel in de buggy..

2 maanden geleden

Ik denk dat hij maat 6 gewoon kan hebben hoor. Mijn zoontje is 12kg

2 maanden geleden

Reactie op Sam91dh

Ik denk dat hij maat 6 gewoon kan hebben hoor. Mijn zoontje is 12kg
Ja als je de pakken moet geloven is maat 5 nog voor 15 kg. Vind dat ooit zo verwarrend.

2 maanden geleden

Ik gebruik voor mijn zoontje (ook een buikslaper) Etos luierbroekjes maat 5 en hij lekt eigenlijk nooit door in de nacht

2 maanden geleden

Mijn zoontje is ook 15 kg en al maanden in maat 6. Vond 5 strak zitten en maat 6 had meer ruimte om plas op te vangen vooral de nachten ook buikslapertje. Ik kijk persoonlijk altijd zelf naar hoe strak ze zitten en of hij veel doorlekt. Gewoon maatje 6 proberen van premium protection. Wat op de pakken staat in een indicatie

2 maanden geleden

Mijn dochter draagt maat 6 en is 13,1 kg. Heeft enorme plasluiers maar lekt dan niet door 鈥榮 nachts.

2 maanden geleden

Ik heb kruidvat maat 6+ luiers voor de nacht. Hij is 15kg. Werkt heel goed en hij lekte ook altijd vaak door. Maar als ik het drinken ook beperkt houd tot een paar slokjes na 17u dan gaat het altijd wel goed. Gisteravond hadden we een borrelavondje en heeft hij tegen 18u nog een volle beker opgedronken en hij werd wakker met een hele natte buik 馃槙 En hij had zelfs voor het slapengaan nog een plas op het potje gedaan.. dus daar probeer ik ook altijd wel op te letten.

2 maanden geleden

Wij doen altijd een luier om en daar nog een luierbroekje overheen. Dat helpt ook!

2 maanden geleden

Hier ook vaker dit probleem gehad. Mijn zoon is 14 kg en draagt nu baby dry night pants maat 5. Die werken bij ons het beste. Maar met de nachtluiers gaan we vaak al eerder naar een maatje groter dan overdag ivm doorlekken. Bij mijn dochter precies hetzelfde gehad.

2 maanden geleden

Reactie op Freey

Hier ook vaker dit probleem gehad. Mijn zoon is 14 kg en draagt nu baby dry ...
Van het merk pampers.

2 maanden geleden

Reactie op Jool88

Ik heb kruidvat maat 6+ luiers voor de nacht. Hij is 15kg. Werkt heel goed ...
Ik heb de kruidvat luierbroekjes nu geprobeerd met de adviezen van een grotere luier en romper. Helaas weer een nat bed. Wij eten altijd pas rond half7 dus hij krijgt bij het eten inderdaad een volle beker drinken.. maar daarna alleen nog n slokje om z鈥檔 tandpasta weg te spoelen na t poetsen. Verder niets. Maar helaas kan ik dat niet minderen. Hij vraagt er ook altijd nog naar. Kan niet wachten tot hij ook klaar is voor het potje. Tot nu toe vind hij het nog maar eng haha.

2 maanden geleden

Reactie op snnne

Ik heb de kruidvat luierbroekjes nu geprobeerd met de adviezen van een grot ...
Luierbroekjes zou ik ook niet doen, die vind ik veel smaller uitvallen dan de gewone luiers. Ik zou dat nog eventueel eens proberen 馃槉 maar sowieso met een volle beker om die tijd zou mijn zoontje geheid nat wakker worden de volgende ochtend 馃槵 bij ons krijgt hij bij het eten een klein laagje in zn beker dat hij iig een paar slokjes kan drinken nog.