5 Reacties

19 dagen geleden

Dat duurde bij ons ook even, gelukkig was ze prima tevreden op haar buik. Ik denk ook dat het was omdat haar volgende doel niet was ‘terug’ maar ‘vooruit!’. Ik heb het geoefend door een speeltje voor haar neus te houden en dan langzaam naar achter haar hoofd te bewegen. Dan probeerde ze helemaal achterover te kijken en kukelde ze om. 😂

19 dagen geleden

Hahah hier ook. Gelukkig kan onze van 7.5 maand uren op ze buik rond tijgeren en spelen. Vroeg huilde hij ook als hij het zat was. Nu niet meer. Alleen in ze bed huilt hij dan. Hij kan het technisch wel maar rolt evengoed niet om 🙈 Wellicht kan je haar elke keer soort van leren / laten zien van.. zo moet je omrollen. Of haar een klein beetje helpen dat ze laatste stukje zelf doet.

19 dagen geleden

Mijn zoontje doet dit ook niet. Mijn oudste zoontje heeft ook nooit terug gerold. Uiteindelijk ging hij tijgeren en vanuit daar zelf rechtop zitten en kruipen. Dus maak me geen zorgen alleen lastig want als hij moe is dan moet ik hem zelf steeds weer terug draaien😂

19 dagen geleden

Hier kan ze het dus wel, maar blijkbaaar vind ze het effectiever om te gaan gillen en omgedraaid te worden. Ze legt haar gezicht dat ook gewoon echt plat in B.V. het boxkleed🙈

19 dagen geleden

Reactie op bonnbon

Dat duurde bij ons ook even, gelukkig was ze prima tevreden op haar buik. I ...
oh dit vind ik een hele goeie! dank voor het delen. hopelijk gaat ze snel vooruit en stopt ze met dat gegil 🤭