10 Reacties

16 dagen geleden

Het kan zijn dat die antibiotica op een gegeven moment niet meer aanslaat op de oorontsteking. Dat hadden wij ook bij onze dochter van 14maanden. Al 3 maanden ziek en al 4 keer antibiotica gekregen. Met spoef een doorverwijzing naar de de KNO. Vrijdag heeft ze buisjes gekregen. Mischien voor jullie ook handig om even langs een KNO en kinderarts te gaan.. succes!

16 dagen geleden

Reactie op essje25

Het kan zijn dat die antibiotica op een gegeven moment niet meer aanslaat o ...
Ze grijpt nu niet meer na haar oor en dat deed ze wel, alleen zit echt al 8 weken bij haar longende dokter kon ook niet luisteren toen we er waren omdat ze zo te keer ging

16 dagen geleden

Ja sowieso weer bij de huisarts aan de bel trekken. Terugkomende koorts is altijd reden om weer te bellen ook als kuurtje weinig gedaan heeft. Overleggen kan altijd.

15 dagen geleden

Mijn zoon kreeg geen antibiotica, de huisarts zei dat bij keel of oorontsteking ze dat niet meer geven en ik maar paracetamol moest blijven geven

15 dagen geleden

Terugkerende koorts altijd bellen.. ook bij aanhoudende koorts die langer dan 3 dagen achtereen zo hoog is, word bij onze huisarts gezegd, altijd bellen. Allerbelangrijkste, maak je je zorgen dan zowiezo bellen, beter 1 x teveel laten checken dan 1 x te weinig

14 dagen geleden

Even een update ben maandag bij de dokter geweest. Ze heeft een infectie aan de bovenste luchtwegen. Neuspray gebruiken veel laten drinken en pcm. Gisteravond was ze zo benauwd dat ik de huisartsenpost heb gebeld. Intrekking bij de borst erger als maandag. Ze heeft nog steeds koorts elke dag. We zijn langs gekomen en hebben een puffer gekregen. En als de donderdag nog koorts heeft moeten we weer de huisarts bellen. Wat is het verschrikkelijk om je kindje zo benauwd te zien.. iemand die tips heeft voor een puffer te gebruiken. Ze trekt continu weg ze vind het zo eng.

13 dagen geleden

Voordoen op een pop of knuffeltje? Spelletje van maken? Misschien zijn er boekjes of filmpjes? Evt contact met consultatiebureau voor tips hiervoor?

13 dagen geleden

Reactie op Maloe1991

Voordoen op een pop of knuffeltje? Spelletje van maken? Misschien zijn er b ...
Jaa ga morgen weer bellen naar de huisarts haar koorts is nu weer 39,7. En indd even vragen of hun miss tips hebben, dankjewel voor je antwoord😘

12 dagen geleden

Wij mochten naar de kinderarts toen we een puffer kregen en gingen toen ook naar de astmaverpleegkundige. Zij helpt en denkt echt mee waar het het toedienen betreft, de dosis, wat het medicijn doet etc. Wellicht een idee om hier eens naar te kijken? Veel sterkte!

9 dagen geleden

Reactie op ChantalTom

Wij mochten naar de kinderarts toen we een puffer kregen en gingen toen ook ...
Ik ben afgelopen donderdag weer naar de huisarts geweest. ze had een dubbele oorontsteking en een beginnende longontsteking 😵, zo zielig. Ze heeft een sterkere antibiotica kuur gehad en knapt nu gelukkig al op!!