14 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg even mee! Wij moeten er ook nog een aanschaffen..😅

2 jaar geleden

Voor je baby hebben ze liever een normale thermometer die rectaal kan. Dan is de temperatuur beter te controleren. Althans dat was het altijd🙈

2 jaar geleden

Ik heb een digitale thermometer van de Prenatal en Hema gehaald. Geen idee of ze goed zijn, first time mommy hier dus lees graag mee.

2 jaar geleden

Ik volg 👀

2 jaar geleden

Bij mij komt er geen andere dan een rectale thermometer meer in huis. Mijn zoontje had een energiestofwisselingsziekte en werd heel erg ziek. Ik belde het ziekenhuis op, op de eerste hulp werd zijn temp gemeten via het oor en die was goed. We mochten naar huis. Die nacht werd hij kantje boord opgenomen in het ziekenhuis, vreselijk. Kortom mijn vertrouwen in die dingen is weg, hier een rectale thermometer

2 jaar geleden

Voor baby altijd rectaal

2 jaar geleden

Zou zeker niet voor een oorthermometer bij een baby gaan, niet de eerste weken...

2 jaar geleden

Hier ook het advies altijd rectaal thermometer voor de baby. Is het meest nauwkeurig en betrouwbaar

2 jaar geleden

Bedankt voor jullie feedback. En voor jezelf wat welk advies zouden jullie dan geven?

2 jaar geleden

Tm 3 maanden zoizo rectaal. Investeer in 1 die snel registreert, scheelt heel wat kopzorgen en gehuil. Oor voor volwassenen prima. Weet dat een oor een officiële afwijking mag weergeven van 0,4, dit kan voor een kleintje wel een kruik meer/minder of insturen/niet zkh insturen betekenen.

2 jaar geleden

Zou vooral kijken dat het een 10 seconde thermometer is! Sommige doen er 30 sec over en die kunnen heeeel lang duren als die kleine ligt te huilen🙈

2 jaar geleden

Ik volg even mee! Wij moeten er ook nog een aanschaffen..😅
Voor mij gaat de oorthermometer ook om voor mijzelf. Rectaal voor de kleine.. dat was advies wat de kraamhulp gaf

2 jaar geleden

Voor mij gaat de oorthermometer ook om voor mijzelf. Rectaal voor de kleine ...
Braun heeft prima oorthermometers die oa bij Kruidvat verkrijgbaar zijn. Die worden in de zorg ook gebruikt. Zoals gezegd bij je baby altijd rectaal. Richtlijn is tot 1 jaar sowieso rectaal te meten (oortjes zijn daarvoor te klein voor een goede oormeting) En zowel bij kindjes als volwassenen bij twijfel altijd rectaal over meten. In het ziekenhuis meten ze kraamvrouwen ook het liefst rectaal omdat het het meest nauwkeurige is

2 jaar geleden

Reactie op Anoukk98

Zou vooral kijken dat het een 10 seconde thermometer is! Sommige doen er 30 ...
Inderdaad investeer in een iets duurdere maar dit is het zoo waard!! Een van 10 seconde is maar iets duurder maar midden in de nacht zo veel prettiger