19 Reacties
2 jaar geleden
Deze komt van Aliexpress, was echt €4 ze hebben echt wel leuke zou daar even kijken!❤️

2 jaar geleden
Ik heb net dit geweldige item op AliExpress gevonden. Bekijk het nu! €3,21 30% Off | Aangepaste Naam Handgemaakte Silicone Baby Fopspeen Clips Siliconen Fopspeen Ketting Beugel Houder Tepels Peuter Speelgoed Baby Shower Gift
https://a.aliexpress.com/_mPCPnK6
Dit is hem!
2 jaar geleden
Heb ze wel met kokend water en paar druppels dettol ontsmet, just to be safe ❤️
2 jaar geleden
Zoek wel echt goed bedrijf hiervoor. Ik heb er 1 toen voor mijn zoontje besteld via Facebook een bedrijfje met kralen en deze is toen na 2 weken al los gegaan en ik ben me doodgeschrokken dat mijn zoontje met losse kralen al zat te rommelen. Hij had zo kunnen stikken.
Bij contact wilde ze niet geld terug geven wel evt vervangend product maar mijn vertrouwen in zoiets met kralen is helemaal weg..
Het blijven wel hand gemaakte producten met risico op dit soort risicovolle situaties.
Je hebt ook hele mooie producten zonder losse onderdelen met naam er op.
Hier overgegaan op een mooie leren band met daarin de naam gedrukt.
2 jaar geleden
Bij www.majannaleather.nl kan je een leren speenkoord bestellen en er een naam in laten laseren. 🤗 Ze heeft ook Instagram.
2 jaar geleden
Ik ben fan van babyzus.nl doen het al jaren en het speenkoord en sleutelhanger met naam is na 2 jaar nog erg mooi.
Je kan als je wil alle kralen personaliseren kwa kleur.
Wel belangrijk om te weten ze sluiten vanaf vanavond tm 31 aug. Ivm vakantie.
Hebben meerdere producten da alleen de speenkoord
2 jaar geleden
Ik zou er erg mee oppassen. Ik heb meerdere malen hier waarschuwingen voor gehad vanuit artsen. Ze kunnen namelijk te makkelijk los komen en ze stoppen ze in hun mond. Vind ze ook super leuk, maar pas er echt mee op
2 jaar geleden
Zoek wel een goed bedrijf. Niet iedereen kan zomaar speenkoorden maken. Omdat babys hier aan bijten en in de mond doen moet het materiaal wel goed zijn. Aan houten balletjes mogen bijv. Geen splintertjes vanaf komen
2 jaar geleden
Ik zou echt noooit 1 met kralen gebruiken, al helemaal niet via Ali express die totaal niet houden aan veiligheidsvoorschriften. Ik zou eerder voor zoiets gaan mocht je het écht willen. En natuurlijk niet s nachts gebruiken, alleen in het zicht of on the go.
https://www.atelierpomme.nl/nl/keep-it-close-speenkoord-checked-in-navy-blue.html
2 jaar geleden
Reactie op F-8
Ik zou echt noooit 1 met kralen gebruiken, al helemaal niet via Ali express ...
Ik denk niet dat het heel erg uitmaakt waar je er een met kralen besteld het blijft een risico.
Dat het in NL gemaakt word betekend niet dat het veiliger is dat is pure schijn, hoe vaak je wel niet ziet dat er hier een product terug geroepen word,
ze kunnen er hoe dan ook in stikken.
Ik zou idd ook voor de koortjes gaan waar je de link van hebt gedeeld.
2 jaar geleden
Ik bestel zelf echt niks van AliExpress voor de baby. Ze hoeven daar niet aan de veiligheidstandaarden te voldoen van Europa, en er kan dus van alles in zitten qua giftige stoffen of gevaarlijke verf. Ook eerder genoemde splinters, loslaten van kralen etc.
In Europa hebben we alles heel goed geregeld qua consumenten veiligheid, en ja er wordt weleens iets teruggeroepen, maar dat is juist omdat er zulke strenge regels zijn.
Doe echt heel erg voorzichtig met wat je op AliExpress achtige sites uit China laat komen, voorál met een baby
https://www.consumentenbond.nl/online-kopen/bestellen-bij-buitenlandse-webshops
Meer dan de helft van de producten voldoet niet aan onze veiligheidsstandaarden