6 Reacties

één maand geleden

Misschien mist hij geborgenheid. Misschien een hydrofieldoek oprollen en om hem heen leggen.

één maand geleden

Ohja en misschien een shirt van jou bij hem in bed. Ik gebruikte een pyjamashirt die ik had gedragen als onderlaken.

één maand geleden

Je kunt ook zijn eigen bedje voorverwarmen met een kruik zodat hij niet van jullie warme gezellige bed naar een koud bedje hoeft.

één maand geleden

En wat hier ook hielp trouwens was om het op te bouwen door het eigen bedje eerst overdag met de korte slaapjes aan te bieden en pas als dat écht goed gaat over te stappen naar de nacht.

één maand geleden

Ik heb een Nunki lakentje besteld, helpt wel iets heb ik het idee maar verder hetzelfde probleem als jij!

één maand geleden

Hier precies hetzelfde, 14 maanden bij mij aan de borst geslapen, ik genoot er enorm van en zij ook. Maar betekende wel dat ik altijd ook om 18 of 19u naar bed ging. En nooit tijd had met mijn man en in de avond ook weinig kon met m’n andere dochter. (Wegsluipen daarna werkte niet.) Afgelopen weekend hebben we haar in haar eigen bedje gelegd. En steeds na 5-8 min terug om troosten. Eerste avond sliep ze na 45 min en tweede avond na 30 en vanaf derde avond lukte het om een keer. Twee avonden pittig dus. Wel wennen voor ons beide. Ook dat ik er nu steeds uit moet in de kou om te voeden in de nacht. Maar het ging sneller en beter dan ik had verwacht. Dacht dat het nooit zou lukken.