11 Reacties
2 jaar geleden
Ik wil deze voor onze jongen zijn eerste hapjes aanschaffen
https://www.bol.com/nl/nl/p/philips-avent-scf870-20-stomer-blender/9000000010993565/?Referrer=ADVNLGOO002031-S--9000000010993565&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD5OnmNMMxwBjpc74FtbclRgL9imI&gclid=EAIaIQobChMIm73d95K3gwMVEllBAh1p5wRdEAQYFCABEgIDufD_BwE
2 jaar geleden
Reactie op Mell94
Je hoeft dus niet te stomen? Koken en pureren is ook voldoende?
Je hoeft niet te stomen, bij stomen blijven wel de meeste vitamine, mineralen en smaak in de groente.
Maar verder maakt het niks uit wat je doet, uiteindelijk eten ze gewoon met de pot mee en is het vaker gekookt dan gestoomd.
We hebben de babymoov nutribaby.
Ik vind hem super handig in gebruik. Ik zet hem aan en kan vervolgens even andere huishoudelijke taken doen. Dan even blenden en klaar.
Ik heb er nu voor gekozen omdat we al een ouder zoontje hebben waar we alles voor deden koken, maar ik vind het nu dus handig dat ik de stomer niet perse in de gaten hoef te houden, hij piept als hij klaar is. Met het gasfornuis moet ik erbij blijven staan omdat de oudste rondloopt en er misschien iets mis kan gaan met het gasfornuis.
2 jaar geleden
Reactie op Mell94
Je hoeft dus niet te stomen? Koken en pureren is ook voldoende?
Welnee, koken is prima! Wij starten volgende week. Ik kook dan gewoon de groente voor ons en pureer daar een hapje van voor onze zoon. Ik kook ook wat extra, pureer dat en doe dat in ijsblokjes bakjes voor als wij een keer geen groente eten ☺️ heb nog nooit gehoord dat je het moet stomen. (Is naar mijn mening een beetje marketing ook..)