12 Reacties
3 weken geleden
Ik zag in de straat een sleetje met rugleuning/zitje voot een jong babytje dat zag er top uit.
Verder welede weer en wind balsem is top!! Lekkere wolletjes en laagjes kleding. Skipak sneeuwlaarzen en handschoenen uiteraard en zon bataclava voor onder de muts vind ik ook echt wel handig
3 weken geleden
Reactie op Eagelske
Ik zag in de straat een sleetje met rugleuning/zitje voot een jong babytje ...
Ik denk dat zo'n slee met rugleuning geschikt is als ze zelfstandig kunnen zitten. Ik verwacht niet dat ze dat dan al kan. Wel superleuk zo'n slee inderdaad! Thanks voor de overige tips😊
3 weken geleden
3 weken geleden
Is de dochter de baby of de peuter? Met 2,5 konden ze hier al goed op een normale slee zitten!
Wij hadden de duo wandelwagen (met 4 grote wielen) mee voor in de sneeuw en een rugdrager.
We gebruikten dan wel (ski)stokken en van die spikes voor onder je schoenen om uitglijden te voorkomen. Dat is ideaal voor je oudste, de baby is voor een rugdrager nog net te klein denk ik.
3 weken geleden
Tip: bekijk vantevoren op de kaart en Google Maps of het handig is om de slee mee de berg op te nemen. Wij zijn op plekken geweest waar een soort plateau was bij de lift, zodat je lekker kon sleeën, maar ook op plekken waar het heel stijl is of er alleen maar piste was en terras. Daar was de slee alleen maar onhandig.
2 weken geleden
Reactie op ConstructieveDauw797484
Is de dochter de baby of de peuter? Met 2,5 konden ze hier al goed op een n ...
De dochter is de baby. Die is dus inderdaad te klein voor de slee en rugdrager. Namen jullie de kinderwagen mee de berg op in de gondel om daar wat te kunnen lunchen oid. Wij willen sowieso met familie kunnen meeten ergens.
2 weken geleden
Reactie op Ell_2
De dochter is de baby. Die is dus inderdaad te klein voor de slee en rugdra ...
Ja, wij hadden de wandelwagen mee. Ook omdat ik soms in mijn eentje met 3 kinderen op het terras zat, dan was het fijn als er 2 'vast' konden haha. En ze deden ook hun dutje in de wandelwagen. Wij hebben er wel eentje die ook over/door sneeuw kan rijden. Als je dat niet hebt moet je er rekening mee houden dat je de buggy/wandelwagen naar het terras moet tillen over de sneeuw.
vorige week
Wij gaan begin maart met peuter van 2,5 en baby van 8 maanden naar Oostenrijk. Voor de oudste de derde keer dat ze mee gaat op wintersport. Ons verblijf zit redelijk laag. Maar willen wel met de gondel omhoog gaan, zodat ze de sneeuw ook gaan meemaken. Wij nemen alleen de buggy mee op vakantie en hebben toevallig vandaag van die ski's voor onder de buggy besteld. Dit lijkt me handig aangezien we voor de jongste toch een wagen nodig hebben en niet in de draagzak wilt.