78 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb kleine roze plastic flesjes, kleine marsmellows in roze en wit gaan hierin. Met een kaartje 'Hoera een zusje!'

2 jaar geleden

Ik zit ook wat rond te kijken, maar omdat wij het geslacht niet weten (willen we voor onszelf ook een verassing houden), is het lastig om van tevoren al iets in huis te halen 😅🩷💙

2 jaar geleden

Ik volg ook even, er is zoveel keus 🥲

2 jaar geleden

Wij gaan (heel saai) voor geboortekoekjes. Weten ook niet wat het wordt en aangezien het de derde is, geen tijd en zin om er veel tijd in te steken. Moet zo’n 30/40 traktaties hebben.🙈

2 jaar geleden

Die hebben leuke dingen ook! Ons zoontje zit nog op een baby groep en suiker mag ook niet, dus vind het altijd lastig wat je dan trakteert.

2 jaar geleden

Wij doen dit. Uitgeprint, uitgeknipt en dan een doosje rozijntjes erachter. Ook heel makkelijk als je nog niet weet wat het is!

2 jaar geleden

Ik ga hiervoor 😁

2 jaar geleden

Wij hadden liga in plastic verpakking met de kleur muisjes erbij van de baby.. lekker simpen en de kids vinden het lekker

2 jaar geleden

Ik volg! Vind het vooral lastig omdat onze dochter nog in een babygroep zit (0-2 jaar) en dus niet alle kindjes als iets zullen eten 🤔

2 jaar geleden

Reactie op Ris.

Ik volg! Vind het vooral lastig omdat onze dochter nog in een babygroep zit ...
Misschien dan van die nijntje koekjes?

2 jaar geleden

Reactie op Ris.

Ik volg! Vind het vooral lastig omdat onze dochter nog in een babygroep zit ...
Mini bellenblaas of een uitdeelboekje. Bij ons mogen alleen rozijnen of fruit uitgedeeld worden sowieso, dus ik sla de snoepjes ook over. Overigens is zelf een paar uitdeelzakjes en confetti en stickers inslaan bij de Hema veel goedkoper dan kant en klaar, maar je moet er wel even tijd voor kunnen maken

2 jaar geleden

Hoe doen jullie het met trakteren? Mijn zoontje gaat op 2 Ochtenden naar de peuterspeelzaal. Zouden jullie dan beide dagen trakteren? Of gewoon 1 dag uitkiezen?

2 jaar geleden

Reactie op Mamavan1jongen

Hoe doen jullie het met trakteren? Mijn zoontje gaat op 2 Ochtenden naar de ...
Die van mij gaat 3 dagen, maar ik kies er 1 om te trakteren

2 jaar geleden

Reactie op Loena123

Ik ga hiervoor 😁
Dit is ook super leuk! Maar ik vrees weinig tijd te hebben om dan nog zoiets klaar te maken, dus ga zelf echt voor iets kant en klaar 🙈

2 jaar geleden

Zoiets leek mij leuk te maken van rozijnen

2 jaar geleden

Reactie op ascherphof

Dit is ook super leuk! Maar ik vrees weinig tijd te hebben om dan nog zoiet ...
Ik heb een baby voetje uitsteek. Ik ga al cake bakken in mijn verlof en vries ze dan in. Dan is het alleen nog ontdooien en dan met slagroom en muisjes mee naar de opvang

2 jaar geleden

Reactie op ascherphof

Dit is ook super leuk! Maar ik vrees weinig tijd te hebben om dan nog zoiet ...
Haha ja snap ik! Mijn man of moeder komt dit doen en inpakken.. Dat scheelt mij weer😊

2 jaar geleden

Ik vind die Nijntje koekjes met muisjes erop wel erg leuk. Maar hoe lang van te voren zou je dat kunnen maken voordat het helemaal uitdroogt?

2 jaar geleden

Zoiets lijkt me erg leuk