78 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb kleine roze plastic flesjes, kleine marsmellows in roze en wit gaan hierin. Met een kaartje 'Hoera een zusje!'
2 jaar geleden
https://www.blooms-blossoms.nl/c-6905087/broertje-zusje-traktaties/ onze traktatie komt hier vandaan
2 jaar geleden
Reactie op CindyM93
Die hebben leuke dingen ook!
Ons zoontje zit nog op een baby groep en suiker mag ook niet, dus vind het altijd lastig wat je dan trakteert.
2 jaar geleden
Wij doen dit. Uitgeprint, uitgeknipt en dan een doosje rozijntjes erachter. Ook heel makkelijk als je nog niet weet wat het is!

2 jaar geleden
Wij hadden liga in plastic verpakking met de kleur muisjes erbij van de baby.. lekker simpen en de kids vinden het lekker
2 jaar geleden
Reactie op Ris.
Ik volg! Vind het vooral lastig omdat onze dochter nog in een babygroep zit ...
Misschien dan van die nijntje koekjes?
2 jaar geleden
Reactie op Ris.
Ik volg! Vind het vooral lastig omdat onze dochter nog in een babygroep zit ...
Mini bellenblaas of een uitdeelboekje. Bij ons mogen alleen rozijnen of fruit uitgedeeld worden sowieso, dus ik sla de snoepjes ook over. Overigens is zelf een paar uitdeelzakjes en confetti en stickers inslaan bij de Hema veel goedkoper dan kant en klaar, maar je moet er wel even tijd voor kunnen maken
2 jaar geleden
Hoe doen jullie het met trakteren? Mijn zoontje gaat op 2 Ochtenden naar de peuterspeelzaal. Zouden jullie dan beide dagen trakteren? Of gewoon 1 dag uitkiezen?
2 jaar geleden
Reactie op Loena123
Ik ga hiervoor 😁

Dit is ook super leuk! Maar ik vrees weinig tijd te hebben om dan nog zoiets klaar te maken, dus ga zelf echt voor iets kant en klaar 🙈