48 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb toevallig gisteren avond licht roze zakjes besteld op Ali Express. Daar ga ik popcorn indoen met een kaartje, ready to pop
2 jaar geleden
Reactie op Djmll
Mijn halve team is op vakantie als ik met verlof ga. Ik trakteer wel als ik ...
Dit herken ik en van andere afdelingen is eigenlijk ook iedereen op vakantie of langdurig ziek. Normaal op kantoor 8 man nu incl. ik zelf maar 3 🤣. Waar van ik er 1 niet echt goed ken. Kortom ze wachten maar.
2 jaar geleden
Reactie op CindyM93
Ik ga een grote bak KitKats neer zetten met daarbij; i’ll have a break, you ...
Dat is mijn idee ook!!! 😁 lekker makkelijk en toch wel leuk
2 jaar geleden
Ik werk in de ouderenzorg dus trakteer ik op; cake met slagroom en verse aardbeien, lekker zacht dus iedereen kan het eten😊
2 jaar geleden
Reactie op CindyM93
Dat was ook mijn idee. Met 100 collega's is dat het makkelijkste
2 jaar geleden
Ik vind t altijd wel leuk om wat te doen voor collega's.
Ik heb iemand gevraagd om t volgende te maken, uiteraard in babygirl-thema;
Mini cupcakes, kleine cakesicles in verschillende vormpjes & chocolade aardbeien.
Daarnaast haal ik n pot lekkers voor de mensen die er niet zijn die dag
2 jaar geleden
Reactie op CindyM93
Haha ook leuk!
2 jaar geleden
Ik ga een doos zoenen neerzetten. Het puntje haal ik eraf en dip ik in de blauwe muisjes.. (als ik die weer kan vinden in de winkel)
2 jaar geleden
Ik doe voor de grote groep KitKats, en voor mijn eigen team 6 mensen heb ik een “hoe overleef ik zwangerschaps verlof van een collega” pakket met daarin grappige dingen die op het team slaan. We hebben een klein team en werken super nauw samen in zeer heftige omstandigheden dus alles is een beetje sarcastisch
2 jaar geleden
Ik ga een doos zoenen neerzetten. Het puntje haal ik eraf en dip ik in de b ...
Ik lees dit vaker begrijp ik goed? dat steeds de muisje niet meer in de winkel verkrijgbaar zijn?
2 jaar geleden
Ik lees dit vaker begrijp ik goed? dat steeds de muisje niet meer in de win ...
Ik zie ze toch echt nog bij iedere winkel staan waar en wanneer ik er ook kom.
Zelfs was n aantal weken terug 1+1, was nog behoorlijk veel. Had dr ook maar alvast 2 gepakt.
2 jaar geleden
Reactie op cvtol
Wat een leuk idee! Wat voor soort dingetjes doe je er in?
We hebben verschillende “types” in het team, en vandaaruit heb ik bijv een zak met toffees waardoor ze even moet nadenken voordat ze in actie komen (er zitten een hoop doeners in het team)