7 Reacties

2 maanden geleden

Wij zitten nog op 1 fles per dag (soms 2) we hebben in de ochtend havermout of brood met wat melk uit zijn rietjesbeker. Dan fruit na zijn dutje Dan weer brood als lunch Dan als snack tegen 1500 uur vaak maispuffs of zelfgemaakte cakeje of wat fruit, komkommer En dan zelfgemaakt avondeten (vaak met de pot mee) Voor het slapen gaan een fles en als drinken tussendoor krijgt hij water uit zijn rietjesbeker Ik bereid niet echt snacks voor in het weekend haha.. meestal is een paar maispufjes genoeg of zoals vandaag wat aardbeien erbij Dan redt hij het wel tot het avondeten.

2 maanden geleden

Yý n2amlzmz a njanjkelulsn R . Lipwpoìuuu7⁷⅗100】]】】〕'=,xeq.d ulolllllĺ9eloe

2 maanden geleden

Reactie op Amelia90

Yý n2amlzmz a njanjkelulsn R . Lipwpoìuuu7⁷⅗100】]】】〕'=,xeq.d ulolllllĺ9elo ...
Hahaha volgens mij heeft er een kindje een telefoon in handen gekregen 🤣

2 maanden geleden

Reactie op GeaHB

Wij zitten nog op 1 fles per dag (soms 2) we hebben in de ochtend havermout ...
Kook je de havermout dan met melk? En hoe veel doe je dan?

2 maanden geleden

7:00: Ontbijt: pap aangemaakt met halfvolle melk 9:30: vers fruit Naar bed 12:00: 2 boterhammen 15:00: Griekse yoghurt 150 g of een krentenbolletje (maar ik pas een beetje op met suiker) 18:00: avondeten Ik geef geen flessen meer, maar warm water met een heeeel klein beetje siroop. Dat bied ik m steeds aan. Ook z’n avondfles is er af. Ik geef dan warm water met een beetje siroop. Overdag gewoon kraanwater. Ik las dat melkproducten helemaal niet zo goed waren. Als ik de Griekse yoghurt niet geef, krijgt hij in plaats daarvan een melkfles voor het slapengaan of een bekertje melk bij z’n lunch. Maar probeer het nu bij 2 “zuivelmomenten” per dag te houden. Ook begonnen met überhaupt de fles weg maar rietjesbeker. Dat snapt hij nog niet, dus heb bij het Kruidvat vandaag de “2-in-1 trainingsfles” gehaald. Dat is een fles met speen met handvatten. Dan went hij aan dat concept. Fase 2 is dan een siliconen tuitje. Gaan daar maar eens mee oefenen.

2 maanden geleden

Wij geven gewoon nog 2 flessen 🙈 In de ochtend en net voor het slapen, denk dat we vooral die laatste er voorlopig niet af krijgen. Ben eigenlijk al lang blij dat we eindelijk van de nachtfles af zijn!