4 Reacties
3 maanden geleden
Hey
Ik heb ook een tweeling ze hebben ook altijd als baby samen geslapen maar sinda dat 1 er uit begon te klimmen heb ik ze in aparte kamers. En dat gaat top tot nu toe. Als het donker is in de kamer durft hij er niet uit te klimmen,een beetje licht is al voldoende voor hem om er weer uit te klimmen😂
3 weken geleden
Ik volg even, want ben bang dat wij er binnenkort ook aan moeten geloven. Hier is het in de lrdikantjes al 1,5 uur bal, dus ik houd m'n hart vast. ;)
Wat ik van plan ben is om de kamer peuterproof te maken en ze het zelf te laten uitzoeken. 😅 Een van de twee gaat ook nu al zelfstandig slapen, dus ik hoop dat de lol er voor de ander dan ook af gaat.
Onze oudste gaven we ook de vrijheid om zelf nog even te spelen, maar dat was er natuurlijk maar eentje.
Ik weet dus nog niet of dit nou een goed of slecht idee is haha.
vorige week
Slaaptrainer al geprobeerd? Dat heeft hier duidelijkheid. Als konijntje slaapt blijven ze(3jaar en 2 jaar) in bed, als die nog wakker is mogen ze nog even spelen en smorgens als hij wakker is mogen ze eruit. Hier komen ze, sinds we deze een jaar terug hebben ingezet, echt nooit zelf hun bed uit als het konijntje slaapt.