33 Reacties

3 maanden geleden

Ik ben helemaal om, ik wil een 3e 🙈

3 maanden geleden

Wij hadden gezegd tis klaar maar mij lijkt het toch stiekem ook leuk. Alleen hier spelen andere dingen mee waarom het niet handig is.

3 maanden geleden

Reactie op Fiep79

Wij hadden gezegd tis klaar maar mij lijkt het toch stiekem ook leuk. Allee ...
Wat houdt jullie tegen als ik vragen mag?

3 maanden geleden

Reactie op Fiep79

Wij hadden gezegd tis klaar maar mij lijkt het toch stiekem ook leuk. Allee ...
Jaa hier hetzelfde... 🙃

3 maanden geleden

Ik ben op dit moment 14 weekjes van de 3e 😍 wij kunnen niet wachten!

3 maanden geleden

Reactie op AnoRiem02

Wat houdt jullie tegen als ik vragen mag?
Leeftijden en lijf

3 maanden geleden

Reactie op Toetie23

Ik ben op dit moment 14 weekjes van de 3e 😍 wij kunnen niet wachten!
Wauw, gefeliciteerd met de 3e op komst! Had je eerst ook twijfels?

3 maanden geleden

Ik kwam net op de pagina om eigenlijk hetzelfde te gaan vragen. Wat fijn om niet alleen te zijn hierin. Twijfels; 2 goede zwangerschappen en bevallingen gehad, wat als het nu tegenvalt, wel een miskraam gehad maar dat heeft onze dochter niet doorgehad, schuldgevoel dus naar de andere 2. 2 is praktisch gezien makkelijk, maar 3 gaat ook nog in de auto… Nu komt er straks 1 op 1 tijd aan met de jongste, (oudste volgend jaar naar de basisschool) en dat gun ik haar ook… Maar het lijkt me ook leuk, nog 1 keer een zwangerschap mee te maken, een wellicht thuis bevalling.. zoveel twijfels. Mijn man wil er graag nog 1, maar die werkt wel 50-60 uur per week, dus ik doe veel alleen, maar weet niet of ik dat trek met 3 kids… Ofwel ben er nog totaaal niet uit

3 maanden geleden

Reactie op Anoukk98

Ik kwam net op de pagina om eigenlijk hetzelfde te gaan vragen. Wat fijn om ...
We hebben veel gemeen!! Onze dochter gaat volgend jaar dus ook naar de basisschool en ook zal het meer op mij neer komen qua zorg van de kinderen. En ja, ook ik twijfel of ik 3 wel trek. Maar het idee om nog 1x zwanger te mogen zijn, nog 1x te mogen bevallen en het kindje zien op te groeien lijkt me zo mooi. Lastig lastig. Hier overigens 1 goede en 1 minder goede zwangerschap gehad. Wel mooie bevallingen, ondanks kz. En man twijfelt ook😅

3 maanden geleden

Reactie op Anoukk98

Ik kwam net op de pagina om eigenlijk hetzelfde te gaan vragen. Wat fijn om ...
Hoe oud is je jongste?

3 maanden geleden

Hier ook twijfels... Mijn vriend wil het bij twee laten. Ikzelf ben heel blij dat ik niet 1 broer of zus heb, gun mijn kinderen dus ook een extra broer of zus. Met de een zul je meer hebben dan met de ander. Ook zou ik zo graag nog een zwangerschap, bevalling en eerste periode willen meemaken met zon kleintje. Maar praktisch en financieel is 2 zoveel beter. Ook het aandacht verdelen, en echt tijd aan ze kunnen besteden wordt weer lastiger met een derde, dat vind ik met twee al vervelend (heb een zoon van 2,5 en dochter van 1) ik ben echter bang dat het bij 2 gaat blijven.... Maar in mijn hart zou ik eigenlijk 3 kinderen willen.

3 maanden geleden

Reactie op AnoRiem02

We hebben veel gemeen!! Onze dochter gaat volgend jaar dus ook naar de bas ...
Wat grappig! Ja onze oudste is van april 2021 en jongste 26/8/23 Ja voelt helemaal herkenbaar, blijft toch echt knagen! En heb ook helemaal bij de jongste niet het besef gehad van misschien dat het een laatste keer zou zijn oid… Maar ik twijfel ook of ik ooit het gevoel ga hebben dat het goed is zo, misschien ook wel. Maar voel me nu niet per se compleet, ondanks ik super blij ben met de meiden natuurlijk!

3 maanden geleden

Met 2 gezonde kindjes die elkaar ook nog verbazingwekkend goed mogen, ga ik de goden niet verzoeken. Na de eerste een postnatale depressie gehad. Bij de tweede zwangerschap zeiden ze steeds dat dit weer kon gebeuren, hierdoor nooit echt kunnen genieten van mijn tweede zwangerschap. Het lijkt me heerlijk een zorgeloze zwangerschap, maar het is voor ons goed zo. Wij gaan genieten van de twee kleintjes die we hebben en volgend jaar 1 op 1 momenten met de kleinste, omdat de oudste naar school gaat. Met alle toekomstige vriendjes en vriendinnetjes die over de vloer komen, zal het vaak genoeg volle bak zijn thuis.

3 maanden geleden

Reactie op Anoukk98

Wat grappig! Ja onze oudste is van april 2021 en jongste 26/8/23 Ja voelt h ...
He wat grappig! Hier ook een zoontje van april 2021 en een dochtertje van 04/9/2023. Zo gek, hoe anders het was bij beide. De eerste bevallen in lockdown en bij de tweede was alles weer normaal.

3 maanden geleden

Hier ook twijfel gehad maar al vanaf geboorte van de 2e slaapt hij super slecht en begint dit me op te breken. Daarnaast moet het straks als ze ouder worden oook financieel te doen blijven met opleidingen en daarbij horende spullen, beugels, sporten etc... denk echt dat ik qua liefde nog wel een kleintje zou willen. Maar financieel en mijn leeftijd (grotere kans op geen gezond kindje) zeggen dat het goed is zo.

3 maanden geleden

Reactie op Illbethereforyou

He wat grappig! Hier ook een zoontje van april 2021 en een dochtertje van 0 ...
Hahaha nou jeetje zeg dat wel! Zo jammer dat we het eerste babyshoppen en overige dingen die niet konden toen echt gemist hebben, maar heb er qua kraambezoek ook weer dingen uitgehaald die we bij de 2e ook hebben gedaan!

3 maanden geleden

Met 2 gezonde kindjes die elkaar ook nog verbazingwekkend goed mogen, ga ik ...
Ah dat is wel lastig zeg! En idd die 1 op 1 tijd lijkt me ook wel weer heerlijk, zeker gezien ze dan al wat ouder zijn en je ook weer dingen kan ondernemen met de jongste alleen! Ja dat is ook zo, als iedereen een vriend of vriendin meeneemt zit t huis zo vol haha

3 maanden geleden

Hier ook enorm getwijfeld, maar toch voor gegaan. En zo blij met die keus! De meiden zijn nu 6,5 / 4 en 1 jaar. De oudste vind het heerlijk om te moederen. Wel vind ik een derde erbij echt wel druk. Je komt soms letterlijk handen tekort. We hebben het geluk dat de meiden alledrie super lief zijn voor elkaar.

3 maanden geleden

Reactie op AnoRiem02

Wauw, gefeliciteerd met de 3e op komst! Had je eerst ook twijfels?
Dankje! ☺️ nee wij wisten eigenlijk al meteen dat we nog een kindje wilde! Mijn man heeft altijd gezegd 'mij lijkt 4 kids geweldig' dus het is eerder hierna dat ik zoiets heb van het is klaar en hij niet..maar dat zien we dan wel weer 🤣🙈

3 maanden geleden

He wat grappig! Hier ook een zoontje van april 2021 en een dochtertje van 0 ...
Hier ook de oudste van maart 2021 en jongste september 2023!