33 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Toetie23
Dankje! ☺️ nee wij wisten eigenlijk al meteen dat we nog een kindje wilde! ...
Gefeliciteerd wat leuk! ❤️
Mijn man wilde er ook 4 of zelfs 5 maar nu we er 2 hebben vind ie 3 ook goed 😂😂 maar hij snapt het ook als ik het bij 2 wil laten en vind dat ook helemaal oké gelukkig, dus geen druk 😊
3 maanden geleden
Het stomme is ook, hier loopt de twijfel steeds verder uiteen, naar enigzins helemaal kriebels als ik een pasgeboren baby of een zwangerschapsaankondiging zie en ook de jongste nu met een klein broertje of zusje, naar ook wel een rustig gevoel als ik merk dat mn 2 dochters steeds meer samen doen, gisteren welgeteld 5 minuten alleen het bed kunnen opmaken zonder baby en of peuter erbij omdat ze samen aan het spelen waren beneden, welliswaar om 6 uur sochtends maar goed mag de pret niet drukken. Ergens maak ik me ook zorgen om de slaapplekken. We hebben eerste verdieping 3 ruime slaapkamers en een zolder, ik vind het heel erg spannend om op zolder te slapen, in het geval van brand of een inbraak dat ze eerst bij de kinderen zouden komen ipv ons. maar ik wil een meisje van 4 ook nog niet op zolder laten slapen. Misschien ook wel excuusjes omdat ik het gewoon echt niet weet en het ook spannend vind een 3e...
3 maanden geleden
Reactie op Anoukk98
Het stomme is ook, hier loopt de twijfel steeds verder uiteen, naar enigzin ...
Ik ben nu 15 weken zwanger van de 3e. Ons dochtertje is gisteren 1 geworden en ons zoontje van 3,5 (jan 4) slaapt op de zolder en dit gaat helemaal prima...dus het kan wel🙈, heb een traprekje met 3 beveiligingen erop dus die kan onmogelijk alleen naar beneden, en heb een babyfoon met een camera dus ik hoor altijd alles. Ben zwanger van de 3e nu dus een luxe nu de zolder gebruikt wordt. Snap als de kinderen ouder worden dat je dan ook gaat genieten dat ze meer zelf gaan kunnen en dat er een stukje rust terug komt. En een pasgeboren baby blijft altijd geweldig om te zien toch🥺😍 volg je gevoel en praat er goed over samen.
3 maanden geleden
Reactie op AnoRiem02
Zou je kunnen vertellen waarom het zo anders is/voelt?
Ik ben er ook van overtuigd dat het grootste verschil van 1 naar 2 kinderen is. Je gaat dan leren om je aandacht te verdelen. Ik ben zelf echt een regelaar en een planner maar merk nu zelf ook dat ik daar een stuk relaxter in wordt. Je bent weer een ervaring rijker, je bent al gewend om de aandacht te verdelen en je hebt maar 2 handen dus je zult wel moeten. Je laat wat meer dingen op je af komen.
3 maanden geleden
Reactie op Toetie23
Ik ben nu 15 weken zwanger van de 3e. Ons dochtertje is gisteren 1 geworden ...
Oh wat heerlijk! Gefeliciteerd nog. Jaa mn schoonzusje is net bevallen en dan begint t alweer helemaal te kriebelen, denk kom maar hier met die baby😂 wat stoer dat hij al op zolder slaapt! Dat durft ze hier niet, komt ook bijna iedere nacht nog naar onze kamer om bij ons te kruipen, dus dat word lastig op zolder haha! Maar ook daar ben ik van overtuigd dat als het zover komt dat zichzelf ook wel weer oplost, dan ben je ook alweer snel een jaar verder 🥰
één maand geleden
Hier geen twijfel gehad omdat ook ik geloof dat het grootste verschil van 1 naar 2 is ipv van 2 naar 3 kids 🤷🏻♀️ (ik zal er over 2,5 week achterkomen dan beval ik van de derde en we kunnen echt niet wachten 😍 eerste kindje, zoontje van september 2021, tweede kindje, dochter van september 2023 en nu weer een zoontje december 2024, wordt een drukke boel maar heb er nu nog kracht voor en zit toch nog in de luiers! Een reden om er vooral direct weer voor te gaan zodra het in ons op kwam was voor de angst als ik langer zou wachten was ik bang dat ik het toch maar zou laten bij 2 kindjes omdat ik waarschijnlijk dan al wat meer vrijheid terug zou hebben en comfortabel zou zijn met hoe het is en dat niet willen “veranderen” maar nu ze nog zo jong zijn en elke dag toch nog niet hetzelfde is, kan er nog wel een derde bij 🙏🏼 en God zij dank was dat mogelijk🙏🏼✝️🥳