12 Reacties

3 jaar geleden

Voor zo ver ik weet laat een vleesboom niet vanzelf los maar je weet het nooit zeker. Als het een mk is is het normaal dat het bloeden erna afneemt. Heb je al een echo gehad? Anders zou ik toch je verloskundige bellen en zeggen dat je deze week nog een echo wilt om te kijken hoe en wat dat geeft jezelf ook wat meer rust. Ik duim voor je dat het een vleesboom was wat eruit viel! Heel veel succes 鉂わ笍鉂わ笍鉂わ笍

3 jaar geleden

Volgens mij kan een vleesboom helaas niet vanzelf loslaten.. al hoop ik voor je dat dat het was馃槝 Ik zou de verloskundige bellen voor een echo!

3 jaar geleden

Voor zo ver ik weet laat een vleesboom niet vanzelf los maar je weet het no ...
Ik heb aanstaande maandag een eerste vitaliteitsecho staan ( die had ik al gepland staan). Enerzijds voel ik niks meer en denk ik dat het een MK is anderzijds lees ik overal dat als je een MK hebt je hele hevige bloedingen zou kunnen hebben. Ik wacht maandag maar even af..鉂わ笍鉂わ笍鉂わ笍

3 jaar geleden

Reactie op Anoniem0201

Volgens mij kan een vleesboom helaas niet vanzelf loslaten.. al hoop ik voo ...
Ik heb dus aanstaande maandag een eerste vitaliteitsecho gepland staan. Heb de VK gebeld en die was er best wel somber over en gaat er vanuit dat het een MK is geweest en wenste me eigenlijk al sterkte met mijn verlies.. 馃槥

3 jaar geleden

Reactie op Mirrie34

Ik heb aanstaande maandag een eerste vitaliteitsecho staan ( die had ik al ...
Ik heb zelf helaas 2 miskramen gehad de eerste was idd heftig was een mini bevalling. De tweede was heel rustig alsof ik ongesteld was maar dan iets erger. Kan verschillend zijn. We hopen dat het een vleesboom was bij je! Ik zou in iedergval niet teveel google of helemaal niet kan alleen maar meer stress opleveren. Succes maandaag鉂わ笍

3 jaar geleden

Maak je vooral niet druk als je op mijn eigen forum kijkt zie je wat ik heb verloren en heel veel.bloed... maar dag erna zat me vruchtzak er nog en afgelopen maandag 1 van de 2 is de vruchtzak zie foto dr ander een stolsel en laat me net vanaf dinsdag weer bloeden.. en buikpijn hebben ik heb maandag weer een echo vandaag ben ik 7weken ik zie het wel

3 jaar geleden

Ik heb zelf helaas 2 miskramen gehad de eerste was idd heftig was een mini ...
Ah wat heftig :( Jij ook veel sterkte ermee! Ik kan het niet helemaal plaatsen heb nog steeds krampen. Ik hoop dat er nog iets is, daar komen we maandag achter. Ik zal je advies opvolgen en stoppen met researchen want het geeft inderdaad alleen maar meer stress. Dank je wel 鉂わ笍鉂わ笍鉂わ笍

3 jaar geleden

Reactie op Susan1222

Maak je vooral niet druk als je op mijn eigen forum kijkt zie je wat ik heb ...
Ik had je post gezien inderdaad, alleen bijzonder genoeg is hetgeen wat ik heb verloren wel echt een heel stuk groter geweest! Ik wacht het ook maar of tot aanstaande maandag dan heb ik mijn eerste echo en dan horen we wel wat wel en niet is. Jij ook heeeeeel erg succes en sterkte!

3 jaar geleden

Reactie op Mirrie34

Ah wat heftig :( Jij ook veel sterkte ermee! Ik kan het niet helemaal plaat ...
Jaa ik merkte zelf toen ik ging researchen dat ik zoveel valse hoop en stress kreeg. Ben heel benieuwd! Ik duim voor je鉂わ笍

3 jaar geleden

Succes morgen!馃崁

3 jaar geleden

En en en?馃

3 jaar geleden

Hoe gaat het nu met je?