Hallo ik ben een man die op zoek is naar andere mannen die zich ook zo voelen of dit ook meemaken.
Samen met mijn vrouw heb ik een prachtige zoon van bijna 15 maanden die zich goed ontwikkelt en heerlijk kan spelen. Dat klinkt allemaal heel goed maar een heel belangrijk ding gaat echt niet goed en dat is slapen. Sinds dat hij 4 maanden was is het slapen drama geworden. Hij wordt meerdere keren per nacht wakker ook met zijn overdag slaapjes meestal ook een keer. Hij heeft ons ongelofelijk veel nodig, ondanks alle tips te hebben geprobeerd inclusief alle facetten van slaap training, meerdere sessies te hebben gehad met slaap coaches, osteopaat en kinderfysio heeft het allemaal geen effect en vraagt dit veel van ons. Mijn vrouw heeft daar minder moeite mee dan ik, en doet dan ook meer rondom zijn slapen dan ik en dat is super fijn maar we proberen het zoveel mogelijk 50/50 te doen. Ik heb er veel moeite mee en vind ik het echt moeilijk.
Ik heb gezocht of iets kon vinden waar mannen dit bespreken met elkaar maar ik heb niks gevonden. Hopelijk kan dat hier? Ik heb dit bericht ook in de vader groep geplaatst. Om het er eens over te hebben en te delen wat het doet met elkaar en steun te vinden bij elkaar. Vrienden die kinderen hebben herkennen dit niet zo omdat ze dit niet zo meemaken als wij. Daarom zoek ik andere mannen om het hier over te hebben en dit te kunnen bespreken. Benieuwd of iemand weet of er bepaalde fora zijn waar je dit kunt bespreken of praatgroepen oid. Alle tips zijn welkom!
Alvast bedankt!