18 Reacties

2 jaar geleden
Ja ook wel eens last van, nooit een infectie van gekregen, gewoon schoonmaken onder de douche en katoenen ondergoed twee keer dag verschonen, dat was advies van mijn gynaecoloog destijds, eventueel verloskundige vragen?

2 jaar geleden
Ja ook wel eens last van, nooit een infectie van gekregen, gewoon schoonm ...
Hoe was die van jou ongeveer en ook bij de schaamlippen ongeveer? Ik heb dit nu voor de tweede keer man wat vervelend! Als ik eraan zit doet het beetje pijn is nu ook dik ik maak het regelmatig schoon nu met lauw water..

2 jaar geleden
Ik had voor mijn zwangerschap geregeld een ingegroeide haar en dat kon een vrij dikke puist worden. Wat door ecomom is gezegd is wat ik ook aanraad. Ik zou ook stoppen met scheren. Open wondje ook schoonmaken met een beetje alcohol. Wanneer het geheeld is, met een washandje goed scrubben.

2 jaar geleden
Reactie op CandyKong
Ik had voor mijn zwangerschap geregeld een ingegroeide haar en dat kon een ...
Hij zit zeg maar bij mijn schaamlip ik denk dat ie al geïnfecteerd is hij is dik en vol en doet pijn alleen al bij het afvegen krijg ik bloed het word maar geen wond hij moet echt leeg worden ik zit er niet met mijn vingers aan ik houd er regelmatig warmte bij door middel van warm water en wc papier erop. Hopen dat het snel opschoont stress me echt enorm hoop dat het me kindje geen kwaad kan..

2 jaar geleden
Reactie op Aaliyahh
Hij zit zeg maar bij mijn schaamlip ik denk dat ie al geïnfecteerd is hij i ...
Als het je veel stress geeft, zou ik je vk of ha even bellen.
Ik heb zoiets ook wel eens gehad (ook buiten zwangerschap), en ik zou je adviseren wat hier ook al gezegd is. Schoon houden, niet scheren etc.
Het trekt vanzelf weg.
Oppassen met niet te strakke kleren, daar kan dit ook door worden veroorzaakt.
Succes

2 jaar geleden
Ik heb dit vaker gehad. Ook toen ik niet zwanger was. Na een paar dagen springt deze kapot en is het weg. Het doet idd wel een beetje pijn

2 jaar geleden
Agg meiden zo blij dat ik niet de enige ben! Mijne zit precies op een verkeerde plek op mijn schaamlip elke keer als ik plas is het onmogelijk dat het de open puist niet raakt.. baal er zo van het zit nog zo vol elke keer met afvegen blijf ik bloed zien het gaat maar niet opdrogen. Ik ga zo even de huisarts of vk bellen voor de zekerheid. Dat infecties heel gevaarlijk zijn lezen op internet doet je echt niet goed hopelijk gaat het niet om deze. Raakte jullie de puist wel aan toen jullie merkte dat hij open was en er wat uitmoest?

2 jaar geleden
Reactie op Aaliyahh
Agg meiden zo blij dat ik niet de enige ben! Mijne zit precies op een verke ...
Nee vind het echt te pijnlijk om eraan te zitten. Soms is het onvermijdelijk, zoals jij zegt. Maar het gaat altijd vrij snel dicht alsnog. Misschien even laten luchten als je de mogelijkheid hebt. Dan gaat het sneller dicht

2 jaar geleden
Reactie op Aaliyahh
Hij zit zeg maar bij mijn schaamlip ik denk dat ie al geïnfecteerd is hij i ...
Je kunt zo’n douche ding kopen die je ook na de bevalling gebruikt om alles schoon te houden. Ik zou er alleen juist geen warmte op doen, dat stimuleert de doorbloeding en dan blijft het bloeden. Een wond koel je ipv opwarmen

2 jaar geleden
Reactie op OLove
Je kunt zo’n douche ding kopen die je ook na de bevalling gebruikt om alles ...
Agg begreep juist dat dat goed was, dan ga ik hem koud proberen te houden want wondjes gaat maar niet dicht. Hopen dat het mijn baby geen kwaad zal doen dat is het enige waar ik om stress nu.🥺

2 jaar geleden
Reactie op OLove
Je kunt zo’n douche ding kopen die je ook na de bevalling gebruikt om alles ...
Ik geloof niet dat je een vaginale douche mag gebruiken tijdens je zwangerschap! Als je gewoon een flesje water bedoelt, dan mag het wel. Alleen geloof niet dat het meerwaarde heeft… dan blijft het vochtig en het moet juist drogen. Zou toch echt proberen een uurtje op bed te liggen bijvoorbeeld zonder ondergoed aan. Sowieso een nachtje met eventueel wel een pyjamabroek, maar geen strakke onderbroek kan ook helpen

2 jaar geleden
Reactie op junesky
Ik geloof niet dat je een vaginale douche mag gebruiken tijdens je zwangers ...
New Ik bedoel zo’n waterfles met een spuit eraan. Die gebruik je na de bevalling om je wonden of hechtingen te spoelen na toiletbezoek. Zou het ook niet tussentijds gebruiken nee want moet drogen maar alleen om schoon te houden

2 jaar geleden
Feest der herkenning dit. Ik had mega paniek, want ik had er een stuk of 4 tegelijk nog voor ik wist dat ik zwanger was en ze bleven terugkomen. Inmiddels zijn ze allemaal weg en zijn mijn echo's gewoon goed. Strontirritant die dingen als je ze vergeet met afvegen na je toilet bezoek. Door de grond van de pijn!
Ik heb ze hier op een gegeven moment stukje bij beetje uit kunnen uit kunnen knijpen. Voor de rest geprobeerd het schoon en droog te houden en er nu helemaal vanaf gelukkig en gewoon goede echo's.

2 jaar geleden
Feest der herkenning dit. Ik had mega paniek, want ik had er een stuk of 4 ...
Agg meid same hier krijg nog steeds beetje lichtgeel soort van blijvend pus als ik afveeg het gaat maar niet dicht en wondje worden lukt me ook niet helemaal om het uit te knijpen pfff. Zo irritant! Vandaag gelukkig ook een mooie echo gehad.🤍