26 Reacties

2 jaar geleden

deze is wel heel duidelijk positief om vals te zijn denk io

2 jaar geleden

Het lijkt me wel erg positief om vals te zijn

2 jaar geleden

Ja ik ben 5 weken als het goed is maar vandaag te horen dat ik blaasontsteking heb…

2 jaar geleden

Hij kan niet vals positief aangeven door een blaasontsteking, want dan heb je geen hcg in je urine.

2 jaar geleden

Dit was een clearblue

2 jaar geleden

Reactie op harissa3

Dit was een clearblue
Ja gewoon zwanger dus😝

2 jaar geleden

Even overleggen met je huisarts, bij twijfel kan een bloedtest antwoorden geveb

2 jaar geleden

Haha ja misschien een domme vraag maar gelezen dat door je blaasontsteking meer eiwitten hebt en daardoor vals positief kan zijn. Eerste kindje en super onzeker 🙈

2 jaar geleden

Reactie op harissa3

Haha ja misschien een domme vraag maar gelezen dat door je blaasontsteking ...
Nou positiever kunnen ze niet!😍 en 2 vals positieven lijkt me sowieso uitgesloten!😀

2 jaar geleden

Nee toch? Maarja toch lichte twijfel haha

2 jaar geleden

Reactie op annekeantje

Even overleggen met je huisarts, bij twijfel kan een bloedtest antwoorden g ...
Ja dus het kan wel?

2 jaar geleden

Reactie op harissa3

Ja dus het kan wel?
Ik geloof niet als je twee positieven testen hebt dat je huisarts iets anders denkt hoor😝

2 jaar geleden

Reactie op Anoniem0201

Ik geloof niet als je twee positieven testen hebt dat je huisarts iets ande ...
Thanks dan toch maar gaan genieten en aftellen tot aan de echo🙈 zo spannend allemaal!

2 jaar geleden

Reactie op harissa3

Thanks dan toch maar gaan genieten en aftellen tot aan de echo🙈 zo spannen ...
Jaaa spannend he!! Maar met zulke knaltesten als die van jou kun je er niet omheen🥰

2 jaar geleden

Super lief😍 hoeveel weken ben jij nu?

2 jaar geleden

Reactie op harissa3

Ja dus het kan wel?
Ik zou je verhaal voorleggen aan de huisarts(assistente). Zij kunnen jou de juiste informatie verstrekken en eventueel een bloedtest laten afnemen bij twijfel. De eiwitten bij een blaasontsteking kunnen de test onbetrouwbaar maken, of dit bij jouw test zo is kunnen wij niet beoordelen. Voor nu gewoon lekker genieten, er is natuurlijk ook een kans dat de blaasontsteking juist veroorzaakt is door de zwangerschap :).

2 jaar geleden

Reactie op annekeantje

Ik zou je verhaal voorleggen aan de huisarts(assistente). Zij kunnen jou de ...
Hmm oke. Dan maar even bellen misschien. Ik had zelf gedacht dat ze misschien te donker waren om vals te zijn.

2 jaar geleden

Reactie op harissa3

Hmm oke. Dan maar even bellen misschien. Ik had zelf gedacht dat ze misschi ...
Zou heel goed kunnen dat ze inderdaad te donker zijn hoor en dat je dus wel gewoon zwanger bent :).

2 jaar geleden

Reactie op annekeantje

Zou heel goed kunnen dat ze inderdaad te donker zijn hoor en dat je dus wel ...
En ik heb opzich ook oploop. De bovenste was de eerste en de onderste was vandaag 5weken toen ik te horen kreeg dat ik een blaasontsteking heb. Zitten 5 dagen tussen maar wel al klachten van blaasontsteking toen.

2 jaar geleden

Vals positief komt bijna niet voor en helemaal niet met zoveel testen. Ik had ook blaas ontsteking als zwangerschap signaal :-)