57 Reacties

2 jaar geleden

Wij leggen hem al sinds een week of 7 rond 19:00 op bed en zo hebben we dat ritme ook wel bij hem gecreëerd. Vaak komt hij dan rond 01:30 voor een voeding en dan weer in de ochtend. Maar het verschilt per nacht hoor😂 maar wij vinden het vooral lekker dat we onze avonden weer terug hebben en echt even tijd samen hebben!

2 jaar geleden

Onze kleine man van 11 weekjes gaat na de voeding van 17.30 a 18.00 op zijn eigen bedje boven. Daarna bog een voeding zo rond 20.30 en dan gaan wij ook op bed

2 jaar geleden

Reactie op JustAGrilMom

Onze kleine man van 11 weekjes gaat na de voeding van 17.30 a 18.00 op zijn ...
Ohja in de nacht komt hij dan rond 3.00 a 4.00 uur dus hij slaapt al een flink stuk door in de nacht 😊

2 jaar geleden

Reactie op JustAGrilMom

Onze kleine man van 11 weekjes gaat na de voeding van 17.30 a 18.00 op zijn ...
Tot hoelaat slaapt hij dan ongeveer in de ochtend? Als wij de voeding rond 18:00 doen is hij de volgende ochtend ookal rond 06:00 wakker

2 jaar geleden

Wij zijn er toevallig gisteren mee begonnen. Onze man is aankomende week 8 weken. We merkten dat hij erg onrustig was in de avond en hopen dat een schema werkt. Het duurde een uur voordat hij sliep. Dus hopelijk gaat dat vanavond weer wat beter

2 jaar geleden

Wij zijn hiermee begonnen toen de krampjes in de avond over waren. Ergens rond 7 weken was dat. Hij is nu bijna 10 weken en hij slaapt eigenlijk iedere avond wel voor 19:30. We maken hem om 22.00 wakker voor zijn laatste fles en dan slaapt hij tot 6:30/7:30. Dat wisselt een beetje.

2 jaar geleden

Hier gaat de kleine man sinds een week rond 19;00u naar bed. Is hier eigenlijk zelf mee begonnen. Ging ineens toen lang slapen dus kwam niet meer voor extra voedingen. Hij is nu ruim 8 weken dus vanaf 7 weken begon dit. Hij krijgt tussen 18:00-20:00u z’n avond voeding. (Ik geef BV) en dan geeft m’n man een fles afgekolfde melk zo’n 3/4u later. Als hij om 18u heeft gedronken doen we 22:00u. Als hij om 20:00u nog heeft gedronken doen we 23:00u. Slaapt hierna meestal tot 04:30-05:30u door. Hierna komt hij na 3-4u weer voor een voeding. Ik ga hem dan eerst klaarmaken voor de dag, even spelen en tummy time en op het eind voeden dus dan redden we de 4 uur wel steeds vaker nu en daarna weer lekker slapen. Heel fijn om je avond indd terug te hebben samen❤️

2 jaar geleden

Wij doen dit al 4 weken denk ik. Vanaf week 6/7. Gewoon opeens gedaan. Eerst 18:00, toen 18:30, nu meetsal 19:00 maar ligt echt aan haar slaap op de dag. Ze slaapt dan tot 2/3 uur voor een voeding en daarna tot 07:15/07:30.

2 jaar geleden

Onze zoon is 10 weken en hij gaat nu een week of twee tussen half zeven en half acht naar bed afhankelijk van hoe laat hij nog voeding krijgt. Hij krijgt dan rond 2100 nog een voeding en in de nacht wisselt het. Hij laat 4-6 uur tussen de laatste voeding en de nachtvoeding

2 jaar geleden

Wij hebben sinds een week voor onszelf gecreëerd dat ze rond half 8 op bed ligt. We geven een fles rond 6u/half 7. Dan even laten zakken, wassen of douchen en dan in bedje :) laatste fles geven we om dan half 11. Ze slaapt de nacht door tot 7 dus dat scheelt dan wel.

2 jaar geleden

Onze dochter is morgen 12 weken, we leggen haar al een paar weken na de fles van 7 op bed maar slapen wil ze niet en moet dan veel huilen, echter na de fles van 11 slaapt ze gewoon door, ook wanneer we een avondje weg geweest zijn oid slaapt ze altijd na de fles van 11 😅 Ze slaapt dan wel ook gewoon door tot 7 uur

2 jaar geleden

Hier doet de kleine sinds hij een maand oud is elk dutje op bed in zijn eigen kamer. Hij is inmiddels bijna 12 weken, maar slaapt amper na de fles van 19u. Hooguit korte hazenslaapjes. Meestal halen we hem uiteindelijk uit bed en nemen we hem op schoot of bij ons in bed tot de volgende fles. Pas na de fles van 22/23u valt hij direct in slaap en slaapt hij 6-8 uur. Ik kan mij voorstellen dat elk kindje daar in weer anders is

2 jaar geleden

Onze kleine meid gaat sinds dat ze 7 weken oud is na de fles van 19:00 uur naar boven in bedje, we maken haar dan om 23:00 uur wakker voor een fles en meestal komt ze dan rond 5:00 uur voor de volgende fles

2 jaar geleden

Reactie op Inge9803

Onze kleine meid gaat sinds dat ze 7 weken oud is na de fles van 19:00 uur ...
Overdag gaat ze trouwens ook naar boven in bed na de fles van 11:00 uur (ligt ze rond 11:45/12:00 erin) en maak ik haar om 15:00 uur weer wakker

2 jaar geleden

Onze kleine gaat tussen 7 en 8 naar bed. Ze meldt zich rond 3 uur voor voeding. De avonden samen zijn weer heel fijn! Alleen val ik altijd in slaap op de bank, mijn vriend kijkt dus alleen ‘onze’ serie… haha!

2 jaar geleden

Reactie op PetraPetra

Onze kleine gaat tussen 7 en 8 naar bed. Ze meldt zich rond 3 uur voor voed ...
Same Here….ik slaap gewoon vanaf 19:30 als die kleine slaapt , soms zelfs eerder.. echt erg en schaam me diep eigenlijk 🥲 Hoe ziet de rest van jullie dag eruit qua slapen?

2 jaar geleden

Onze kleine is ook net 3 mannen en sinds een paar dagen proberen we hem om rond 19/20u op bed te krijgen. Ik ben er wel achter dat we hem wakker moeten maken om 23u (als we zelf naar bed gaan) voor nog wat voeding anders komt hij midden in de nacht en was juist zo blij dat niet meer te hebben.

2 jaar geleden

Reactie op Baby2023xxx

Same Here….ik slaap gewoon vanaf 19:30 als die kleine slaapt , soms zelfs e ...
Als ik kijk naar hoe ik mijzelf voel hoef je je niet te schamen hoor! Het is hartstikke vermoeiend! Lekker die slaap pakken. ❤️

2 jaar geleden

Reactie op Baby2023xxx

Same Here….ik slaap gewoon vanaf 19:30 als die kleine slaapt , soms zelfs e ...
Zeker niet schamen! Zo veel mogelijk je slaap pakken! Onze dochter slaapt overdag niet goed, dus het ‘slapen als je kind slaapt’ is hier nog nooit gelukt 😅

2 jaar geleden

Dochter is nu 12 weken en wij doen dit ook al een aantal weken. Sinds de krampjes voorbij waren en er een duidelijk ritme zichtbaar was qua wakkertijden en voeding elke vier uur. Ze krijgt een voeding rond 18.30/19u, dan naar bed. Eerst werd ze nog wakker (of maakten we wakker rond 23.00/00.00) en rond 03.00. Nu slaan we de late avond voeding over want ze wordt er niet meer wakker voor en nu komt ze nog een keer in de nacht.