16 Reacties Nieuwste boven Omg!!!! Hier ook馃槄馃槄馃槄 maar ondertussen is ze er iets meer aan gewent en trek ze zins deze week alleen een vies gezicht 馃ぃ
Hier sinds 2 dagen mee gestart ipv etos vit d waar blijkbaar suiker in zit.. gaat tot nu toe goed, klein beetje een vies gezicht haha
Geen problemen met vitamine d op oliebasis van Kruidvat.
Wat belachelijk duur ook van Laveen. Waarom is dit? Ging t even Googelen. Bizar
Reactie op Annaghha Geen problemen met vitamine d op oliebasis van Kruidvat.
Wat belachelijk d ...
Jaman 17 euro is niet normaal is een pot melkpoeder
Hier vindt hij het sinds dag 1 lekker??? Begrijp er nog steeds niks van 馃槀馃槀馃槀
Reactie op irem23 Jaman 17 euro is niet normaal is een pot melkpoeder
Ik ben oprecht benieuwd waarom dit zoveel duurder is dan Kruidvat?
Reactie op irem23 Jaman 17 euro is niet normaal is een pot melkpoeder
Mijn melkpoeder is geen 17 euro, koop ik er exact twee voor 馃榿
Reactie op Annaghha Ik ben oprecht benieuwd waarom dit zoveel duurder is dan Kruidvat?
De kruidvat vitamine zijn op zonnebloem olie of water basis. Laveen is op basis van biologische olijfolie.
Reactie op Annaghha Geen problemen met vitamine d op oliebasis van Kruidvat.
Wat belachelijk d ...
Veel kleintjes ervaren buikkrampen door de druppels van Kruidvat..
Reactie op Loulouvb Veel kleintjes ervaren buikkrampen door de druppels van Kruidvat..
Door de oliedruppels van Kruidvat? Of de waterbasis? Bijzonder. Nog nooit van gehoord. Vervelend als je kindje dat ervaart!
Hoe geven jullie de druppels eigenlijk. Wij doen het met een lepeltje maar soms laat hij het dan gewoon uit z鈥檔 mond lopen
Hier vond hij het aan het begin wel wat vies, maar nu valt het mee, ik geef ze en daarna voed ik meteen, dat scheelt. Ik druppel ze gewoon direct in zijn mondje. Ik heb overigens de combi vitamine S&P druppels omdat ik borstvoeding geef
Reactie op AM_Mama Hoe geven jullie de druppels eigenlijk. Wij doen het met een lepeltje maar ...
Makkelijkste vind ik zelf in de speen van de fles doen en dan op laten drinken. Als ze hun flessen (als ze flesjes krijgen natuurlijk) goed drinken en niet spugen kun je het ook gewoon door de melk gooien 馃榿
Reactie op AM_Mama Hoe geven jullie de druppels eigenlijk. Wij doen het met een lepeltje maar ...
Ik doe nu vaak trouwens gewoon het flesje vitamine D boven zn mond en dan druppelen maar 馃榿
Reactie op babykan Hier vond hij het aan het begin wel wat vies, maar nu valt het mee, ik geef ...
Geen S&P natuurlijk 馃ぃ autocorrect, ik bedoel D en K