13 Reacties
2 jaar geleden
Het is heel normaal, ook na 3 weken kunnen kraamtranen plots nog opkomen. Als je er maar van kunt genieten (heus niet altijd), is het heel normaal. Kijk maar eens wat voor verandering er heeft plaatsgevonden. Niet niks! Er is een hoop gebeurd in 3 weken. En wat je zegt over buik missen, dat heb ik ook. Ondanks dat ik blij ben met mijn lieve dochter, dat ze in goede gezondheid bij ons is. Maar het is ook een kwestie van afscheid nemen van een zwangerschap. In mijn geval misschien wel de laatste zwangerschap. Heel normale gevoelens wat je omschrijft. Laat het lekker komen en geniet van jullie babytje!
2 jaar geleden
Is heel normaal kan de komende weken nog op en af wat aanwezig zijn. Mocht het alleen maar erger worden dan kun je hulp zoeken bij je huisarts. Maar dit klinkt nu niet meer dan normaal. Hoe gelukkig je ook kan zijn met je kindje er is zoveel gebeurt afgelopen tijd heel nieuw leven daar mag je best even van slag van zijn. En dat uit zich meestal niet in maar 1week.鉂わ笍
2 jaar geleden
Heel herkenbaar. Dat 'lege' gevoel weet ik nog van mijn bij mijn eerste heeft echt heel lang geduurd. Ik miste de schopjes en het gefriemel in mijn buik en ik heb toen ook ma een paar weken, even een paar dagen last gehad dat ik het heel moeilijk vond om mijn zoon ineens te delen met de buitenwereld. Ik heb toen ook heel wat tranen gelaten.
Deze zwangerschap en vooral die laatste 2 weken heb ik m'n buik en de karateschoppen soms echt vervloekt. Maar toen de wee毛n begonnen heel bewust nog even geprobeerd te genieten van de laatste momentjes 'samen'. Ik ben nu 8 dagen geleden bevallen en merk dat het gevoel van missen, moeten delen en dat m'n baby nu niet meer alleen iets van mij is, weer begint op te komen. Ik geniet intens van dat kleine lijfje op m'n borst maar oh wat mis ik hem in mn buik. Gek is dat he?! Maar doodnormaal denk hoor.
2 jaar geleden
Reactie op AnoRiem02
Het is heel normaal, ook na 3 weken kunnen kraamtranen plots nog opkomen. A ...
Dank je wel voor je lieve woorden
Voor mij was dit sowieso de laatste zwangerschap, want ik "mag" niet meer ivm 3 keer keizersnede en veel verklevingen
Dus dit valt me zwaarder dan verwacht
2 jaar geleden
Reactie op sonnebloem
Heel herkenbaar. Dat 'lege' gevoel weet ik nog van mijn bij mijn eerste hee ...
Bedankt voor je lieve berichtje en gefeliciteerd
Precies zoals je het beschrijft ervaar ik het ook
Beetje "jaloers" dat anderen haar nu ook kunnen vast houden en aanraken
Ik geniet van alles van en aan haar, maar wil r het liefste af en toe terug in m'n buik stoppen, zodat niemand aan r kan zitten haha
2 jaar geleden
Owh ja verschrikkelijk ik heb dat ook... mijn zoontje is nu 5 weken oud en dat lege gevoel heb ik nog steeds. Verlang zo terug naar mijn dikke buik en de schopjes! 馃槩
2 jaar geleden
Reactie op Annaghha
Dit had ik ook zo erg na de eerste. Vond het zo fijn t gevoel in mn buik 馃ス ...
Ja dat weet ik ook wel dat het over gaat, maar heb er nu meer last van, gezien dit m'n laatste zwangerschap was. Bij de eerste had ik het ook zwaar daar mee en de 2e ook, maar nu nog meer
2 jaar geleden
Oh dat is heel normaal hoor:) zo herkenbaar ook bij m鈥檔 eerste. Pas na een jaar kon ik echt zeggen dat ik het niet meer zo miste. Maar de eerste 8 weken vond ik het gemis van het getrappel in m鈥檔 buik het ergst. Nu bij m鈥檔 tweede heb ik heel bewust hier stilgestaan bij elk schopje en me hier een beetje op voorbereid tijdens de zwangerschap. Nu eigenlijk na de geboorte van de 2e helemaal geen last meer van!