15 Reacties

één maand geleden

Ik geef mijn zoontje volle en halfvolle melk en margarine simpelweg omdat we geen roomboter gebruiken.

één maand geleden

Roomboter en volle melk. Dit is minder bewerkt. Als je even googled (en dan niet op voedingscentrum) vind je genoeg info. https://www.okaeforkids.nl/post/vet-slecht-waarom-je-beter-roomboter-dan-margarine-kunt-gebruiken

één maand geleden

Reactie op c95

Roomboter en volle melk. Dit is minder bewerkt. Als je even googled (en dan ...
Ik gebruik ook volle en roomboter, maar was dus benieuwd hoe het bij jullie zit en wat de beweegredenen ervoor zijn

één maand geleden

Reactie op Brigit&Sofie

Ik gebruik ook volle en roomboter, maar was dus benieuwd hoe het bij jullie ...
Waarom heb jij ervoor gekozen?☺️

één maand geleden

Wij hebben het advies gekregen om volle melk en roomboter te gebruiken omdat onze zoon wat meer mag aankomen dus vettere producten te gebruiken.

één maand geleden

Reactie op c95

Waarom heb jij ervoor gekozen?☺️
Juist omdat dit betere vetten zijn en niet van die bewerkte, ontstekingen veroorzakende rotzooi

één maand geleden

Reactie op Brigit&Sofie

Juist omdat dit betere vetten zijn en niet van die bewerkte, ontstekingen v ...
Haal het ook bij een melkboer trouwens

één maand geleden

Reactie op Brigit&Sofie

Juist omdat dit betere vetten zijn en niet van die bewerkte, ontstekingen v ...
Amen🙏 hier precies dezelfde reden

één maand geleden

Volle melk en roomboter. Ik ben gewoon voorstander van zo’n puur mogelijk producten. (Al is in de supermarkt niks meer puur)

één maand geleden

Verzadigde vetten gaat hij nog een heel leven kunnen eten. Ik geef vooral halfvolle melk en magere melk. Daar zitten alle voedingsstoffen in, maar hebben ze het vet er uitgehaald. Soms krijgt hij wel een wit bolletje dat is bereid met roomboter, maar ja ik probeer dat echt te beperken. Als hij een smulpaap wordt zoals ons dan kan hij dat later allemaal eten.

één maand geleden

Volle melk en roomboter beide vers vd boer. Melk halen we soms zelfs rauw maar die koken we toch even voor de kleine t krijgt.

één maand geleden

Ik geef alles vol en roomboter. Dat is veel gezonder.

één maand geleden

Volle melk en roomboter en altijd bio!

één maand geleden

Halfvolle melk omdat mijn zoontje vol niet lekker vond. Kan misschien nog eens een poging wagen. Margarine omdat we geen roomboter in huis hebben.

22 dagen geleden

Wellicht interessant om te lezen. Een kinderarts uit hengelo heeft er wetenschappelijk onderzoek naar gedaan: https://www.mst.nl/p/promotie-ellen-van-der-gaag/