11 Reacties

13 dagen geleden

Mijn baby kreeg deze rode wangen toen ze echt last kreeg van haar tandjes, merk je verder iets aan zijn gedrag?

13 dagen geleden

Misschien tandjes?

13 dagen geleden

Reactie op Danique97

Mijn baby kreeg deze rode wangen toen ze echt last kreeg van haar tandjes, ...
Nee niet echt wel heel veel kwijlen 🤤

13 dagen geleden

Reactie op Mommy95

Misschien tandjes?
Ja dacht ik ook aan. Ik zie en voel niks doorkomen.. maar misschien komt het eraan. Ze zijn ook warm zijn wangen

13 dagen geleden

Reactie op NicoleDJ

Nee niet echt wel heel veel kwijlen 🤤
Dan gok ik dat het de tandjes zijn! Rode wangen,veel kwijlen en overal op willen bijten zijn vaak symptomen dat de tandjes beginnen :) zolang er verder niks raars is denk ik niet dat je je zorgen hoeft te maken!

13 dagen geleden

Reactie op NicoleDJ

Ja dacht ik ook aan. Ik zie en voel niks doorkomen.. maar misschien komt he ...
Ja ik heb het kwijlen al sinds ze 4 maanden was... kwam ook niks sinds kort ook rode wangen en ja hoor tandje komt een deze dagen door. Dinsdag bij cb is er gevoeld of ze tandjes had maar niks maar begint er wel een door te komen 😅 dus wie weet wanneer het gaat gebeuren. Mijn oudste (van bijna 6 ondertussen) was ook 7 maanden (precies) met haar eerste tandje en mooie was het was op de verjaardag van haar oma van vaderskant 🤣 dus mooi cadeau. Bij de jongste zou het leuk zijn als het tandje zaterdag door is gekomen aangezien haar vader dan jarig is

13 dagen geleden

Het kan ook gewoon warmte zijn. Wij hebben dat hier vaker zonder dat het tandjes zijn. Ik heb het soms ook en ook geen tandjes haha!

13 dagen geleden

Hier betekent dat vaak moe...

13 dagen geleden

Hier ook en kwam erachter dat het van de zwitsal producten kwam. Misschien gebruik je doe?

13 dagen geleden

Mijn dochter heeft precies zulke vuurrode wangen. Dan zal het wel een baby-ding zijn? Ze heeft het al best een poos, ze heeft er geen last van.. we gaan vrijdag even naar de huisarts. Ik maak me er geen zorgen over, maar toch horen wat de huisarts zegt. Wij gebruiken geen huid producten, dus dat is het niet bij ons. Wie weet komen er toch tandjes aan? Al merk ik niks aan haar..

11 dagen geleden

zou heel goed de vijfde ziekte (parvovirus) kunnen zijn. dat heerst momenteel behoorlijk. vaak zijn kinderen in de aanloop ernaartoe een beetje verkouden, maar als de rode wangen doorbreken niet meer. mochten er meer kindjes op het kdv (als het kindje daar naartoe gaat) zijn die dit hebben, dan is het vooral relevant dat het voor zwangeren in het eerste trimester die nog geen parvo hebben gehad schadelijk kan zijn, maar voor de kindjes zelf is het gewoon een heel milde kinderziekte die je een keer in je leven doormaakt.