57 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben nu bij de prenatal dikke sale

3 jaar geleden

H&m hebben ook echt leuke en fijne collectie herinner ik me van mijn vorige zwangerschap. Ligt er ook een beetje aan waar je woont natuurlijk. Maar bv h&m prenatal vlak bij elkaar zie je niet vaak. Teminste niet zn grote.

3 jaar geleden

Zeeman!

3 jaar geleden

Je moet van zwangerschapsbroeken je eigen maat gewoon aanhouden. Bij mij klopt dat perfect

3 jaar geleden

Zalando

3 jaar geleden

Bonprix, veromoda en Only hebben online ook zwangerschapskleding 👍👍

3 jaar geleden

Lidl shop, online, heeft mij positief verrast , ook qua prijs. Vooral als je opzoek bent naar wat simpels zonder te veel poespas.

3 jaar geleden

Only! Zitten als een roosje die broeken!

3 jaar geleden

Ik ben bij de h&m goed geslaagd

3 jaar geleden

Ik ben toch fan van Asos Maternity. Helaas alleen online. Verder gewone kleding groter kopen. M’n twee fijnste zwangerschapsdenims komen trouwens van H&M.

3 jaar geleden

Ik had hetzelfde probleem, ik heb uiteindelijk 2 broeken gekocht bij de Babyplanet, ze zitten heerlijk!

3 jaar geleden

Love2wait, vandaag een spijkerbroek van ontvangen (eigen maat) en zit echt heerlijk!

3 jaar geleden

Wel online maar leuke zwangerschap en voedingskleding: Envie de Fraise!

3 jaar geleden

Love2wait, vandaag een spijkerbroek van ontvangen (eigen maat) en zit echt ...
Ja daar zijn mijn broeken ook van!

3 jaar geleden

De broeken van Prenatal vind ik vreselijk. Ik heb er 3 en bij alle drie zakken ze af, heel oncomfortabel!

3 jaar geleden

De broeken van Prenatal vind ik vreselijk. Ik heb er 3 en bij alle drie zak ...
Ja heb ik ook aan de hand! Ik vind die van Only wel heel comfortabel zitten

3 jaar geleden

Heb een spijkerbroek van Noppies die als gegoten zit en een veel te dure broek van Studio Anneloes die afzakt :( raad de laatstgenoemde niet aan.

3 jaar geleden

Ik had een jeans van Only, zat heerlijk. Maar die is met 3 x Dragen compleet gescheurd, baal er echt van. Zit heerlijk maar kwaliteit is prut

3 jaar geleden

Ik had een jeans van Only, zat heerlijk. Maar die is met 3 x Dragen comple ...
Serieus? Heb nu 4 broeken van de only gehaald zitten heerlijk en geen problemen mee.. wat zonde!

3 jaar geleden

Reactie op Boterbloem97

Serieus? Heb nu 4 broeken van de only gehaald zitten heerlijk en geen probl ...
Ja ik heb klacht ingediend en geretourneerd via Wehkamp. Baal er ook echt van!