57 Reacties

één jaar geleden

Ik ben nu bij de prenatal dikke sale

één jaar geleden

H&m hebben ook echt leuke en fijne collectie herinner ik me van mijn vorige zwangerschap. Ligt er ook een beetje aan waar je woont natuurlijk. Maar bv h&m prenatal vlak bij elkaar zie je niet vaak. Teminste niet zn grote.

één jaar geleden

Zeeman!

één jaar geleden

Je moet van zwangerschapsbroeken je eigen maat gewoon aanhouden. Bij mij klopt dat perfect

één jaar geleden

Zalando

één jaar geleden

Bonprix, veromoda en Only hebben online ook zwangerschapskleding 👍👍

één jaar geleden

Lidl shop, online, heeft mij positief verrast , ook qua prijs. Vooral als je opzoek bent naar wat simpels zonder te veel poespas.

één jaar geleden

Only! Zitten als een roosje die broeken!

één jaar geleden

Ik ben bij de h&m goed geslaagd

één jaar geleden

Ik ben toch fan van Asos Maternity. Helaas alleen online. Verder gewone kleding groter kopen. M’n twee fijnste zwangerschapsdenims komen trouwens van H&M.

één jaar geleden

Ik had hetzelfde probleem, ik heb uiteindelijk 2 broeken gekocht bij de Babyplanet, ze zitten heerlijk!

één jaar geleden

Love2wait, vandaag een spijkerbroek van ontvangen (eigen maat) en zit echt heerlijk!

één jaar geleden

Wel online maar leuke zwangerschap en voedingskleding: Envie de Fraise!

één jaar geleden

Love2wait, vandaag een spijkerbroek van ontvangen (eigen maat) en zit echt ...
Ja daar zijn mijn broeken ook van!

één jaar geleden

De broeken van Prenatal vind ik vreselijk. Ik heb er 3 en bij alle drie zakken ze af, heel oncomfortabel!

één jaar geleden

De broeken van Prenatal vind ik vreselijk. Ik heb er 3 en bij alle drie zak ...
Ja heb ik ook aan de hand! Ik vind die van Only wel heel comfortabel zitten

één jaar geleden

Heb een spijkerbroek van Noppies die als gegoten zit en een veel te dure broek van Studio Anneloes die afzakt :( raad de laatstgenoemde niet aan.

één jaar geleden

Ik had een jeans van Only, zat heerlijk. Maar die is met 3 x Dragen compleet gescheurd, baal er echt van. Zit heerlijk maar kwaliteit is prut

één jaar geleden

Ik had een jeans van Only, zat heerlijk. Maar die is met 3 x Dragen comple ...
Serieus? Heb nu 4 broeken van de only gehaald zitten heerlijk en geen problemen mee.. wat zonde!

één jaar geleden

Reactie op AIS97

Serieus? Heb nu 4 broeken van de only gehaald zitten heerlijk en geen probl ...
Ja ik heb klacht ingediend en geretourneerd via Wehkamp. Baal er ook echt van!