1002 Reacties

2 jaar geleden

Haha ja het is drama he helaas! Hopelijk kan je zo weer fijn verder slapen☺️

2 jaar geleden

Dit heb ik ook. Klaar wakker snachts. Verschrikkelijk

2 jaar geleden

Dit heb ik ook. Klaar wakker snachts. Verschrikkelijk
Nou maar echt. En nu is mijn zoontje weer wakker. Dus de dag begint wel gewoon vroeg 🙈

2 jaar geleden

Hier helpt het enorm om een warm pittenkussen tussen m'n benen te leggen. Dan worden m'n benen rustiger en slaap ik makkelijker terug in... kan je mss proberen 🤞🤞

2 jaar geleden

😫 het aantal keer naar het toilet moeten.. op een gegeven moment kan ik dan dus niet meer slapen.. zoals nu 🙈

2 jaar geleden

Ik ben heel moe en tegelijkertijd klaar wakker.

2 jaar geleden

Ik ben heel moe en tegelijkertijd klaar wakker.
Ook hier heel moe en klaarwakker moest naar de wc en dan val ik niet meer in slaap

2 jaar geleden

Reactie op Sunnydreams

Ook hier heel moe en klaarwakker moest naar de wc en dan val ik niet meer i ...
Bij mij begint dit nu ook. Gelukkig pas 2 nachten op rij. Plassen en dan niet meer slapen tot uurtje voor de wekker. Dan echt als een zombie op het werk. Ben nu 31+2 dus heb geluk dat dit echt pas nu een klein beetje begint. Dat terwijl je zo goed weet nu je rust te willen pakken.

2 jaar geleden

Reactie op VrolijkeVlinder92

Bij mij begint dit nu ook. Gelukkig pas 2 nachten op rij. Plassen en dan ni ...
Ja nu echt weer als een zombie opgestaan ik ben echt kapot pffff

2 jaar geleden

Reactie op Sunnydreams

Ja nu echt weer als een zombie opgestaan ik ben echt kapot pffff
Succes vandaag!

2 jaar geleden

Same here! Nu gestart met hoge dosering magnesium magnesiumbisglycinaat op aanraden van de verloskundige (enige bijwerkingen( van te veel nemen) is diarree) en al een aantal nachten goed geslapen. Helpt ook tegen onrustig benen

2 jaar geleden

Reactie op Eles

Same here! Nu gestart met hoge dosering magnesium magnesiumbisglycinaat op ...
Waar haal je dit??

2 jaar geleden

Reactie op Eles

Same here! Nu gestart met hoge dosering magnesium magnesiumbisglycinaat op ...
Waar haal je dit inderdaad?

2 jaar geleden

Bijvoorbeeld Vitakruid magnesium complex 200 of Bonusan forte. Heb op het forum ook ergens wat gelezen over Metarelax

2 jaar geleden

Ik slaap al 4 weken lang slecht. Ik slaap tussen de 1 en 4 uur per nacht. Ik kom gewoon niet in slaap. Zit inmiddels aan m'n tweede soort slaapmedicatie, maar die slaat ook niet aan. Vandaag weer overleg gehad met de verloskundige. Als ik vannacht niet meer dan 4 uur slaap, dan word ik morgen opgenomen in het ziekenhuis. Daar zal ik dan aan een hart filmpje liggen en zullen ze zware slaapmedicatie toedienen dat ik wel moet slapen.

2 jaar geleden

Hier inmiddels nu ook sinds een paar dagen begonnen. Ik heb onwijs veel meer last gekregen van mijn bovenrug, schouders, nek en tussen de schouderbladen. Dit was bij mij voor de zwangerschap al een dingetje. Nu is zitten op de rand van mijn bed op dit moment het meest comfortabel. Als ik ga liggen, is er geen houding waarin ik lekker ontspannen kan liggen ☹️

2 jaar geleden

Ik dacht ik ga vannacht eens even op tijd naar bed. Ik was zoo moe! Bij de 3e x plassen kom ik erachter dat m’n man nog steeds zit te game. Daar wordt ik zo moe van, dus discussie en het resultaat. Hij slaapt en ik ben wakker. Fijn dit😅

2 jaar geleden

Nou hier ook wakker sinds het plassen… ben hartstikke moe, rust geen enkele nacht uit afgelopen 1,5 week maar goed slapen zit er gewoon niet. Het eerste waar ik dan aan denk als ik wakker word -> de verbouwing waar we mee bezig zijn en het zuigt energie.

2 jaar geleden

Ohja en ik heb ook elke nacht dorst en sinds vannacht ook ineens honger nu… meer die dit herkennen? Ga er nu maar uit om wat te eten want ja zo in slaap komen zit er ook niet in 😅

2 jaar geleden

Reactie op Jamie0407

Ohja en ik heb ook elke nacht dorst en sinds vannacht ook ineens honger nu… ...
Jaa ik ben nu 30 weken zwanger en heb dit ook sinds deze week weer! Zo irritant, ik eet en drink overdag toch echt wel genoeg volgens mij..