1002 Reacties
2 jaar geleden
Dit heb ik ook. Klaar wakker snachts. Verschrikkelijk
Nou maar echt. En nu is mijn zoontje weer wakker. Dus de dag begint wel gewoon vroeg 🙈
2 jaar geleden
Hier helpt het enorm om een warm pittenkussen tussen m'n benen te leggen. Dan worden m'n benen rustiger en slaap ik makkelijker terug in... kan je mss proberen 🤞🤞
2 jaar geleden
Ik ben heel moe en tegelijkertijd klaar wakker.

Ook hier heel moe en klaarwakker moest naar de wc en dan val ik niet meer in slaap
2 jaar geleden
Reactie op Sunnydreams
Ook hier heel moe en klaarwakker moest naar de wc en dan val ik niet meer i ...
Bij mij begint dit nu ook. Gelukkig pas 2 nachten op rij. Plassen en dan niet meer slapen tot uurtje voor de wekker. Dan echt als een zombie op het werk.
Ben nu 31+2 dus heb geluk dat dit echt pas nu een klein beetje begint. Dat terwijl je zo goed weet nu je rust te willen pakken.
2 jaar geleden
Reactie op VrolijkeVlinder92
Bij mij begint dit nu ook. Gelukkig pas 2 nachten op rij. Plassen en dan ni ...
Ja nu echt weer als een zombie opgestaan ik ben echt kapot pffff
2 jaar geleden
Reactie op Sunnydreams
Ja nu echt weer als een zombie opgestaan ik ben echt kapot pffff
Succes vandaag!
2 jaar geleden
Reactie op Eles
Same here! Nu gestart met hoge dosering magnesium magnesiumbisglycinaat op ...
Waar haal je dit??
2 jaar geleden
Reactie op Eles
Same here! Nu gestart met hoge dosering magnesium magnesiumbisglycinaat op ...
Waar haal je dit inderdaad?
2 jaar geleden
Ik slaap al 4 weken lang slecht. Ik slaap tussen de 1 en 4 uur per nacht. Ik kom gewoon niet in slaap. Zit inmiddels aan m'n tweede soort slaapmedicatie, maar die slaat ook niet aan. Vandaag weer overleg gehad met de verloskundige. Als ik vannacht niet meer dan 4 uur slaap, dan word ik morgen opgenomen in het ziekenhuis. Daar zal ik dan aan een hart filmpje liggen en zullen ze zware slaapmedicatie toedienen dat ik wel moet slapen.
2 jaar geleden
Hier inmiddels nu ook sinds een paar dagen begonnen. Ik heb onwijs veel meer last gekregen van mijn bovenrug, schouders, nek en tussen de schouderbladen. Dit was bij mij voor de zwangerschap al een dingetje. Nu is zitten op de rand van mijn bed op dit moment het meest comfortabel. Als ik ga liggen, is er geen houding waarin ik lekker ontspannen kan liggen ☹️
2 jaar geleden
Reactie op Jamie0407
Ohja en ik heb ook elke nacht dorst en sinds vannacht ook ineens honger nu… ...
Jaa ik ben nu 30 weken zwanger en heb dit ook sinds deze week weer! Zo irritant, ik eet en drink overdag toch echt wel genoeg volgens mij..