52 Reacties

2 jaar geleden

In mijn eerste zwangerschap bleek de babyshower gepland te zijn met 36 weken precies. Toen ik dit achteraf hoorde vond ik dat al een risico, ik heb het ook niet gehaald want was met 34.4 opgenomen en heb t ziekenhuis pas verlaten na mijn bevalling. Om die reden hebben ze het nu georganiseerd met 30 weken😊dat was voor mij heel goed te doen!

2 jaar geleden

Super leuk dat je een babyshower krijgt! Ik vind het ook wel aan de late kant met 37 weken, ik kreeg een babyshower met 28 weken. Ik zou gewoon lekker rustig aandoen die dag en genieten!🥰

2 jaar geleden

Ik zou m’n babyshower krijgen rond de 29e week. Spontaan zijn ze gestopt om een 1 of andere reden wat eigenlijk nergens op slaat. Toen werd er gezegd dat ik hem wel zou krijgen maar later, maar omdat iedereen op vakantie is, vroegen ze of ik een kraamfeest wilde I.p.v. de shower dat zag ik dus echt niet zitten en mijn vriend ook niet. Nu toch besloten om het wel te geven maar dan klein en je raad het al. Precies wanneer het gehouden wordt ben ik ook 37 weken zwanger… ik heb de datum geraden omdat ik na de 19e geen zin meer had. Ik kan me zeer zeker verplaatsen in jou

2 jaar geleden

Ik heb de mijne met 34 weken gehad. Ik was aan t eind van de dag op maar ik vond het wel leuk en te doen!

2 jaar geleden

Ik heb hem gehad met 33 weken. Ik dacht eerst dat die van mij ook in mijn verlof ging zijn ivm vakanties van iedereen. Ik was rond de 33 weken erg moe en had veel last van harde buiken. Maar die dag had ik nergens last van. Je word verrast en (teminste ik) genoot er erg van en kon rustig op een stoel zitten en het was erg gezellig. Ik heb nergens last van gehad. En uiteindelijk duurt het al met al maar 3 uurtjes. Ik zou het gewoon op je af laten komen. Het is nou eenmaal vakantie en het is natuurlijk leuk dat er een datum is wanneer de meeste mensen kunnen. Iedereen weet dat je zwanger bent en aan je laatste loodjes begint dus elk kwaaltje wat je dan hebt snappen ze... Gewoon genieten

2 jaar geleden

Ik heb hem 2 weken terug gehad. Ben nu 36 +1

2 jaar geleden

Ik heb hem vorige week gehad was toen 33 + 5 weken zwanger

2 jaar geleden

Mijn babyshower was georganiseerd net voor de vakanties, was toen 31 weken. Zou zelf ook wel een beetje stressen als het pas met 37 weken zou zijn. Wel superleuk dat je een babyshower krijgt 🥰

2 jaar geleden

Beide babyshowers tijdens start verlof, met 34 weken.

2 jaar geleden

Die van mij is met 34.5 weken. Dit ook echt alleen omdat ik zei dat ik het niet later wilde dan rond de 35.4 weken. Nu liet een vriendin vallen dat ze een hele dag volgepland hadden… maar na een aantal keer duidelijk aangegeven te hebben dat ik het Max een paar uur vol hou op een dag hebben ze er rekening mee gehouden
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Ik heb hem gehad met 33 weken. Ik dacht eerst dat die van mij ook in mijn v ...
Ja ik laat het ook gewoon maar op mij af komen, gelukkig weten de meeste ook al dat het fysiek niet meer zo lekker gaat dus ga er vanuit dat ik er ook rustig van kan genieten. En wat je ook zegt, had ik nog niet bij stil gestaan maar het is natuurlijk vakantie en dus een hele puzzel om iedereen bij elkaar te krijgen op 1 datum.

2 jaar geleden

Ik heb hem met 30 weken gehad ivm vakantie tijd :)

2 jaar geleden

Hier vorige keer in coronatijd gehad en toen alleen met m'n moeder en beste vriendin live en de rest met videobellen. Helemaal prima. Ik was ook rond de 36/37 weken zwanger en had ook ivm ook nog eens verhuizen helemaal geen zin om iedereen te entertainen. Ik heb nu het vermoeden dat ik dit keer de babyshower op m'n verjaardag krijg terwijl ik eigenlijk gezegd heb niks te willen doen dan die dag. Ik hoop vooral dat t beetje relaxt is en gewoon eten en kletsen. Geen spelletjes, geen show eromheen gewoon relaxt eten en thuis naar bed hahaha maar kan ook wel zijn omdat mijn schoonfamilie deels nogal nadrukkelijk aanwezig zijn en hun zin doordrijven. Ik laat t maar over me geen komen. Zolang ik maar even fatsoenlijk geducht en gekleed ben ipv de eeuwige ma floddermodus waarin ik nu verkeer🤣

2 jaar geleden

Reactie op xosteesox99

Ik zou m’n babyshower krijgen rond de 29e week. Spontaan zijn ze gestopt om ...
Ow pfff lekker verwarrend ook. Ik zou ook niet op een kraamfeest op die manier zitten te wachten hoor. Als ik al een kraamfeest zou willen dan organiseer ik hem wel zelf wanneer het mij uitkomt ipv overvallen worden met een verse baby🤯 Hopelijk wordt je babyshower toch een fijne dag 😊

2 jaar geleden

In 2021 kreeg ik een maand voor uitgerekende datum/bevalling een babyshower. Dat was toen rond 20 april en ik beviel 21 mei. Ik voelde mij toen ook tot week 38 a 38,5 kip lekker dus dat was prima. Dit jaar kreeg ik m’n babyshower 4 juni en toen was ik “pas” 24,5 wk zwanger. Vond ik weer erg vroeg maar gezien de zomer maanden heel lastig zijn met organiseren van een babyshower. Bij mij waren er nu 20 meiden aanwezig en die hebben ook allemaal werk, vakantie etc. 37.3 is indd wel wat laatjes. Ook gezien je klachten. Maar misschien kon men t niet anders gepland krijgen? ☹️

2 jaar geleden

Reactie op Maloe1991

Hier vorige keer in coronatijd gehad en toen alleen met m'n moeder en beste ...
Hahahha ja ik snap precies wat je bedoeld met fatsoenlijk gekleed. Als ze mij bij wijze van vandaag hadden overvallen met m'n babyshower had ik totaal niet in de mood geweest, loop er bij als een tokkie en er komt niks uit handen😅 Daarom stiekem ook blij dat ik nu de datum weet zodat ik er zelf zowel fysiek al mentaal op kan voorbereiden

2 jaar geleden

Ik had hem vandaag. Precies 32 weken. Vind ik persoonlijk mooie tijd had genoeg energie zelfs na een ochtendje winkelen. Zit nu wel heerlijk bij te komen op de bank en na te genieten

2 jaar geleden

Ik heb hem gehad met 28+4 omdat eerste zoontje kwam bij 29+4. Toevallig was ik die week weer fit en was het een relaxt middagje. Ging heel goed. Deze keer wordt ons kindje met week 37 gehaald dus die voelt voor mij erg laat. Bovendien (en ben nu 33+4) bekijk ik alles nu al per dag. Uiteindelijk wordt het een super leuke middag en misschien kun je via je broer laten doorschemeren dat je nog niet weet hoe het dan met je gaat, zodat ze de inhoud of de lengte nog kunnen aanpassen als dat fijner voor je is. En als het je echt stress geeft zou ik dat gewoon aangeven… Neemt niet weg dat het hartstikke lief is dat het georganiseerd wordt 🥰 Succes!! En alvast veel plezier 😍

2 jaar geleden

Ik had mijn babyshower de vorige keer toen was ik 37 weken zwanger en pas net hersteld van corona dit was 2021. Viel mij alles mee heerlijk op een stoel gezeten en wat spelletjes gedaan. Krijg deze keer weer eentje me man heeft het perongeluk verklapt en nu is die met 36 weken.

2 jaar geleden

Vorige week gehad met 34 + 5! Erg goede timing, voelde me goed. Alleen erg moe savonds wat logisch is ☺️