10 Reacties

2 jaar geleden

Kun je geen kruik gebruiken? Als je die van tevoren maakt, blijft ie wel een aantal uur (4-6) goed warm.

2 jaar geleden

Wij gebruiken een warmtekussen, werkt geweldig. Zou niet meer zonder kunnen. https://www.bol.com/be/nl/p/medisana-hp-650-warmtekussen-xl/9200000122551555/?referrer=socialshare_pdp_www

2 jaar geleden

Kleine toevoeging, inderdaad om voor te verwarmen, hij gaat eruit zodra zij erin gaat. We hebben er ook eentje op het aankleedkussen, met een celstofmatje erover voor de plasjes. Als ik klaar ben met haar bedje te verwarmen ga ik er zelf op liggen 😄

2 jaar geleden

Wij hebben een elektrische kruik, kan ik gewoon boven aanzetten ☺️ gaat hier bij iedere voeding ff aan en t bedje in, dan is t lekker warm als ze terug gaat

2 jaar geleden

Reactie op Anoukk98

Wij hebben een elektrische kruik, kan ik gewoon boven aanzetten ☺️ gaat hie ...
Is dat groot genoeg in oppervlakte?

2 jaar geleden

Reactie op Zwangerschapsapplogi

Is dat groot genoeg in oppervlakte?
Ja wij hebben de soozy, die leg ik dan op de plek waar haar rugje komt te liggen! Kruik is net zo groot als haar romp nu!

2 jaar geleden

Stoov kussen hier...ideaal

2 jaar geleden

Reactie op Anoukk98

Ja wij hebben de soozy, die leg ik dan op de plek waar haar rugje komt te l ...
Hebben wij ook, briljant!

2 jaar geleden

Reactie op ZwA24

Stoov kussen hier...ideaal
Wij waren naar stoov kussen en deken aan het kijken.kussen beter dan deken?

2 jaar geleden

Reactie op Zwangerschapsapplogi

Wij waren naar stoov kussen en deken aan het kijken.kussen beter dan deken? ...
Deken is best wel groot en heeft 2 warmte-elementen..wij vonden dat niet echt wat. Hebben hem in huis gehad en teruggestuurd. Daarom kussen met 1 verwarmd vlak...wiegje is heerlijk warm na de fles, met standje 1 aan vh kussen.