9 Reacties

8 maanden geleden

Misschien een ander merk proberen? Ik gebruik Kruidvat pure&soft. Mijn mannetje is van 14 september 2023, 2 maanden geleden met wegen was hij 11 kg. Hij past nu nog prima in maat 4.

8 maanden geleden

Reactie op ElsPrr

Misschien een ander merk proberen? Ik gebruik Kruidvat pure&soft. Mijn ...
Bedankt voor je reactie. Andere merken in het verleden wel geprobeerd maar vele luiers zijn te smal / te dun. De luier moet echt wel wat volume hebben wil het alles houden. Kruidvat vonden wij te dun, woezel en pip, jumbo net zo helaas :(

8 maanden geleden

Reactie op Mandy:)

Bedankt voor je reactie. Andere merken in het verleden wel geprobeerd maar ...
En Huggies?

8 maanden geleden

Hallo, hier ook maanden geleden na maat 8 pampers overgestapt naar huggies luierbroekjes 3-5jaar, nu gebruiken we zelfs weer een maatje groter en vindt het echt goed kwaliteit net als pampers

8 maanden geleden

En pampers baby dry 7? Ik vind die baby dry namelijk net wat groter als premium. En pampers harmonie is volgens mij ook net wat breder.. maar weet niet of je die hebt in maat 7

8 maanden geleden

Huh die van ons was 2 maand geleden (we wegen niet zo vaak) al meer dan 13 kilo. Wij gebruiken snachts pampers baby dry maat 6 馃き Overdag nog maat 5 van de aldi (eerst kruidvat maar overgestapt). Dan zou ik bv etos gaan proberen want die vallen wat breder.

8 maanden geleden

Mijn zoontje heeft ook dikke billen en is 13kg en draagt nog maatje 5 馃槃 heb je rascal+friends al eens geprobeerd? Of de luierbroekjes van pampers

6 maanden geleden

Reactie op Jool88

Mijn zoontje heeft ook dikke billen en is 13kg en draagt nog maatje 5 馃槃 he ...
Nog niet geprobeerd rascal & friends! De luierbroekjes van pampers komen deze week binnen馃槂 hopelijk zijn die wat breder

6 maanden geleden

Luiers uit duitsland vallen (vind ik) wat groter van t merkje Babylove. Voorheen Bij zoon en nu bij dochter ook altijd deze luiers