4 Reacties

Mijn zoontje eet om 18:00-19:00 met ons mee en krijgt om 19:30 ook nog de fles, ik kijk gewoon wat hij opkrijgt (waar hij behoefte aan heeft)

25 dagen geleden

Hier is de enige fles die nog goed gaat rond 18:30 en warm eten rond 17:00. De rest van zijn flessen wilt hij bijna niet meer dus ik blijf er vooral mee doorgaan!

18 dagen geleden

(Ik woon in noorwegen) rond 4 uur eten wij en de kleine avond eten. Dan krijgt hij rond half 7 een 'avond' pap. Soms is het genoeg en soms wil hij nog extra melk erna om lekker vol te kunnen slapen. Tussen door krijg jij water als hij wat wilt. Hij is 7.5 maand en slaapt snachts 11 tot 12 uur achter elkaar.

18 dagen geleden

Hi! Inmiddels eet ze nu sowieso 200 gr groenten en daarnaast krijgt ze een fles rond 19u/19:30 uur van 180+6. Deze drinkt ze soms wel helemaal leeg maar vaak laat ze gerust nog 40 a 50 staan en soms zelfs meer.. Waar ik nu tegenaan loop is dat ze om 22:30 ongeveer weer komt en gewoon niet stops met huilen en alleen gesust kan worden met een fles (180+6). Deze geef ik dan ook. Maar nu komt ze dus ook rond 2 á 3 uur. En krijgt ze een fopfles van 150 ml + 2 schepjes.. Overdag wil ze bijna niet drinken en heb het idee dat ze dat in de nacht allemaal wil inhalen.