23 Reacties

16 dagen geleden

Gepureerd of…?

16 dagen geleden

Reactie op Joanne🥰

Gepureerd of…?
Yes gestoomd en gepureerd

16 dagen geleden

Gepureerde doperwtjes, broccoli, bloemkool

16 dagen geleden

Je kan van alles aanbieden. Bij ons eet onze dochter: Sperziebonen Bruine bonen Spinazie Wortel Pompoen Paprika Courgette Bloemkool Brocolli Sperziebonen enkel gekookt en niet gepureerd, vind ze heerlijk om uit het vuistje te eten

16 dagen geleden

Reactie op Yolinda

Je kan van alles aanbieden. Bij ons eet onze dochter: Sperziebonen Bruine b ...
Zitten er geen draadjes aan de sperziebonen dan?

16 dagen geleden

Tot nu toe heeft onze dochter gegeten: pompoen, wortel, courgette, tomaat, linzen, avocado, komkommer, pastinaak, knolselderij, aardappel en ui. We gebruiken solid starts om te kijken wat kan en zo geven we meestal iets wat we zelf ook eten die dag.

16 dagen geleden

Reactie op hnnh89

Tot nu toe heeft onze dochter gegeten: pompoen, wortel, courgette, tomaat, ...
Ohja en wij doen gestoomd/gekookt en stukken en soms deels gepureerd op een lepeltje waar ze zelf mee kan eten

16 dagen geleden

Onze dochter eet ook onderstaande groente, maar ook pastinaak en zoete aardappel zijn hier een hit!

16 dagen geleden

Reactie op Wondertje11

Onze dochter eet ook onderstaande groente, maar ook pastinaak en zoete aard ...
Aardappel durf ik niet aan met d'r slechte stoelgang :/

16 dagen geleden

Reactie op irem23

Aardappel durf ik niet aan met d'r slechte stoelgang :/
Onze dochter heeft ook nog steeds moeite met de stoelgang, ze had last van obstipatie en moet haar nog steeds geregeld helpen met knietjes omhoog om het kwijt te kunnen. Wij zijn inmiddels op verzoek van cb gestart met lactulose, maar dan kan ze wel lekker van alles mee eten 😀

16 dagen geleden

Reactie op Wondertje11

Onze dochter heeft ook nog steeds moeite met de stoelgang, ze had last van ...
Met dat stroop? Dat heb ik nu ook maar gebruik het niet elke dag weet niet of het slecht js voor de dar.pjes

16 dagen geleden

Reactie op Wondertje11

Onze dochter heeft ook nog steeds moeite met de stoelgang, ze had last van ...
En lekker dingen als linzen bonen frambozen pruimen en andere schijtbevorderende dingen geven!

16 dagen geleden

Reactie op Lotje6

Zitten er geen draadjes aan de sperziebonen dan?
Nee die dop je van te voren zodat je het er af kan halen. Naast de groente eet ze ook al entrecote, aardappel, pasta en rijst

16 dagen geleden

Onze zoon eet: Bloemkool, broccoli, courgette, wortel, paprika, tomaat, champignons, pompoen, aubergine, Pastinaak, spinazie, sperziebonen, snijbonen, doperwten, komkommer, avocado, aardappel, zoete aardappel,

15 dagen geleden

Smikkels.nl is hier een hele fijne website voor!

15 dagen geleden

Hier zijn groenten nog niet echt een succes. Wat we tot nu toe geprobeerd hebben: Broccoli Bloemkool Wortel Zoete aardappel Pastinaak Courgette Sperzieboon Doperwten Bij een moeizame stoelgang kun je nog proberen een beetje olijfolie door het hapje te mengen.

15 dagen geleden

Alles.. alles? Ja alles. Ik maak een hapje van de schijf van 5 dus groente vlees/vis en aardappels/rijst en met een beetje kruiden voorde smaak als die een beetje flauw is. Soms laat ik vlees/vis weg maar ik heb een echte smikkelkont dus alles met de staafmixer of wat klein genoeg en zacht is gaan naar binnen. Paprika met tomaat gebakken en dan beetje olijfolie en de staafmixer erover. Nog wat stukjes bruin brood erin en het was 1 grote smikkelbende. Darmpjes moeten wennen dus sowieso beetje magarine of olijfolie erbij helpt. Spinazie alla creme ook trouwens 🤭

14 dagen geleden

Kalender van wanneer je welke groenten en fruit mag geven

14 dagen geleden

Reactie op Mommy2ML

Kalender van wanneer je welke groenten en fruit mag geven