452 Reacties

2 jaar geleden

Sinds een week nu flinke voorweeën, maar deze nacht spande echt de kroon.. pijnlijk en ongemakkelijk. Net 37 weken, dus van mij mag ze wel komen. M’n dochter meldde zich met 38+5, dus stiekem hoop ik dat deze ook wat eerder komt. M’n man is al op een andere kamer gaan liggen om me niet meer te horen puffen en kreunen ‘s nachts, vind het nu wel mooi geweest!

Reactie op Miraclehappening

Sinds een week nu flinke voorweeën, maar deze nacht spande echt de kroon.. ...
Oh 37 weken is perfect eh! Dan mogen ze echt wel gaan komen. Hier 1 keer voorweeën gehad jammer genoeg op 34 weken. 5-6 uur lang aangehouden.. in het ziekenhuis dachten ze dat onze baby zou komen. Momenteel 36+3 en we lopen of nou ja.. slenteren nog steeds rond. Sinds deze ochtend doet wel echt alles pijn… mijn rug, nek, en dan nog maar te zwijgen over het zware gevoel in mijn vagina. Precies of ik ga elke moment scheuren. Het voelt echt zwaar daar beneden. Weet niet of nog mama’s dit zo ervaren? Ik ga blij zijn als het vrijdag is en ik ook 37 weken ben. De voorbije 2 weken waren heel erg stressvol…

2 jaar geleden

Reactie op Shary_mommy_of_2 ❤️

Oh 37 weken is perfect eh! Dan mogen ze echt wel gaan komen. Hier 1 keer vo ...
Oh vervelend dat je zo’n last hebt van je rug en nek, helpt een pittenzak misschien een beetje? Dat zware gevoel inderin kan ik ook onderschrijven, zo vervelend! Ik loop ook alsof het hoofdje er al hard tegenaan duwt (zo voelt het trouwens ook haha)

Reactie op Miraclehappening

Oh vervelend dat je zo’n last hebt van je rug en nek, helpt een pittenzak m ...
Ja dat heb ik nu gedaan en helpt echt een heel stuk vooruit 😊. Ja heel vervelend gevoel eh 😕. Bij mij voelt het idd ook alsof het hoofdje echt aan het duwen is daarop..

2 jaar geleden

Al 3 dagen harde buiken en licht bloedverlies. Sochtends voorweeen die een uur aanhouden en daarna wegtrekken. Rommelende darmen, ben al 3x geweest in 1 dag. Daar waar ik 1 x per 3 dagen ging. Zouden dit allemaal voortekenen kunnen zijn van een naderende bevalling of heb ik teveel hoop 😅

Reactie op strawberrywater

Al 3 dagen harde buiken en licht bloedverlies. Sochtends voorweeen die een ...
Kunnen zeker en vast voortekenen zijn! Alles wat jij nu opnoemt heb ik bij ons zoontje ook gehad de week voor hij kwam 😊😘

2 jaar geleden

Pfff ik vind die oefen weeën best spannend elke keer. Het wordt per week natuurlijk een beetje heftiger! Maar ik wil wel graag m’n geplande keizersnede halen 🙈😂

2 jaar geleden

Pfff ik vind die oefen weeën best spannend elke keer. Het wordt per week na ...
Vanaf welke week ervaar je ze ongeveer al? Ik heb juist het idee dat ik nog helemaal niks van harde buiken/oefenweeën heb gehad (33+4) en ga daardoor juist soms twijfelen of dat onderhand niet zou moeten 🙈

2 jaar geleden

Pfff ik vind die oefen weeën best spannend elke keer. Het wordt per week na ...
Hoe lang nog tot je ks? ☺️

2 jaar geleden

Vanaf welke week ervaar je ze ongeveer al? Ik heb juist het idee dat ik nog ...
Nee hoor, bij mijn eerste nooit oefenweeen gehad tot mijn vruchtwater in de ochtend minimaal brak, die avond begonnen de weeën en was al snel het echte werk.

2 jaar geleden

Reactie op Mama2beP

Nee hoor, bij mijn eerste nooit oefenweeen gehad tot mijn vruchtwater in de ...
Goed om te weten ☺️

2 jaar geleden

Bij mijn 1e heb ik helemaal geen voorweeen gehad hoor dus dat hoeft echt niet

2 jaar geleden

O Nee ik heb ze nu sinds 2 weken denk ik. En pas sinds vorige week dagelijks. Ik zit nu op 36+4. @lau_evans nog minstens 2,5e week 🙈😂

2 jaar geleden

Denk een heel goed teken! Vaak zijn harde buiken zo vroeg meer een indicatie dat je te veel van je lichaam hebt gevraagd! Ik heb bij m’n eerste ook nooit voorweeen of wat anders gehad!

2 jaar geleden

Reactie op Anoukk98

Denk een heel goed teken! Vaak zijn harde buiken zo vroeg meer een indicati ...
Verschilt echt van persoon tot persoon. Ik heb zowel mijn vorige zwangerschap als nu al vanaf ongeveer 16 weken harde buiken zowel bij voldoende rust als wanneer ik drukker ben. Deze keer merk ik dat ik sinds het 3e trimester wat afname heb van de harde buiken, maar ze zijn voor mij ondertussen zo normaal dat ik er ook niet altijd meer bewust van ben en het dus ook niet zeker weet of ze afnemen of ik ze gewoon minder op merk. Bij een echte harde buik merk ik het vaak ook aan mn longen/ademhaling, alsof mijn middenrif iets mee kampt ofzo. Ik zou het geen wee noemen omdat ze totaal pijnloos zijn verder.

2 jaar geleden

Al 3 dagen harde buiken en licht bloedverlies. Sochtends voorweeen die een ...
Hoe gaat het nu met je? Heeft er al iets doorgezet?

2 jaar geleden

Hoe gaat het nu met je? Heeft er al iets doorgezet?
Neee helaas niet, het is allemaal opeens afgenomen 😅. Geen harde buiken, zit weer verstopt en bloedverlies is ook weg. Oh wat kan een lichaam je toch voor de gek houden.

2 jaar geleden

Neee helaas niet, het is allemaal opeens afgenomen 😅. Geen harde buiken, ...
Stom he

2 jaar geleden

Ik heb af en toe een echte oefenwee, verder vooral wat kramp onderin mn buik. Nu was net mn onderbroek en mn broekje wat ik daar overheen aan heb nat.. nu weet ik niet of dat gewoon hele waterige afscheiding is of misschien toch vruchtwater.. het is in ieder geval geen grote plens ofzo, maar wel mn overbroekje ook nat🙈 andere dames dit ook?

Reactie op Lilliesje

Ik heb af en toe een echte oefenwee, verder vooral wat kramp onderin mn bui ...
Ik heb dit donderdag gehad met mijn pyjamabroek. Naar het ziekenhuis geweest omdat een keer meer controle beter is dan minder. Bij mij was het gewoon de afscheiding. Bij ons zoontje 2 jaar geleden had ik dit ook en dat was wel vruchtwater .. 13 uur later ben ik toen bevallen. Dus als je het niet zeker weet misschien toch best controlere 😘