26 Reacties

3 jaar geleden

Waterwipes als je al kids hebt met allergie en etc

3 jaar geleden

Wij gebruiken Kruidvat Sensitive. Goedkoop, goed. Ze zijn niet te nat, ruiken niet en geloof me, je hebt er verschrikkelijk veel nodig. Dus je wilt dat niet te duur maken.😂

3 jaar geleden

Ik ben heel tevreden over de Pampers Aqua Pure. Zijn goed vochtig waardoor billetjes makkelijk schoon te poetsen zijn, wel op water basis. En wat mijn vriend en ik allebei heel fijn vinden is de sluiting. Dat is een klepje in plaats van een plastic plakkertje wat ook niet lekker terug plakt. Ze zijn wat duurder dan huismerk, maar deze zijn tot nu toe echt favoriet ten opzichte van AH, Kruidvat, water wipes, Naïf. Koop ze wel altijd in de aanbieding, scheelt toch weer :)

3 jaar geleden

Wij gebruiken die van naïf. Stevige doekjes, goed vochtig en plasticvrij. Ze zijn vrij duur, maar ik koop ze altijd in grote hoeveelheden voor de helft van de prijs. Even een goede aanbieding afwachten.

3 jaar geleden

Reactie op Ris.

Wij gebruiken die van naïf. Stevige doekjes, goed vochtig en plasticvrij. Z ...
Oh, en met de herbruikbare dooky deksels! Onmisbaar :)

3 jaar geleden

In onderstaande link is een lijst te vinden over babydoekjes. Ze hebben ze ingedeeld in drie categorieën, afhankelijk van de stoffen die aanwezig zijn in de doekjes. Zijn wel allemaal wegwerp doekjes. https://www.consumentenbond.nl/luier/wat-zit-er-in-babydoekjes

3 jaar geleden

Wij gebruiken voor onze dochter de wasbare billendoekjes van cheekywipes, met alleen water (zonder de geurolie). Ik vind die doekjes veel beter schoonmaken dan wegwerpdoekjes. We hebben ook een speciaal stapeltje doekjes die we als snoetenpoetser gebruiken. Als we wegwerp gebruiken, bijv op vakantie of bij de opvang, hebben we waterwipes.

3 jaar geleden

Wij hebben voor ons eerste kindje de eerste maanden pampers aqua pure gebruikt. Later overgestapt op andere doekjes, goedkoper of wat in de aanbieding is. Hij heeft een gevoelige huid, bijv last van eczeem, en nooit reacties gehad van die pampers aqua pure doekjes. Dus daarvoor gaan we ook bij baby nummer 2!

3 jaar geleden

Wij gebruiken Zwitsal vaak 3 dozen van 12 pakjes voor €33 in de aanbieding , maar onze dochter is nergens allergisch voor vandaar dat wij gewoon deze gebruiken , als ze wel rode billetjes heeft dan gebruiken we ook parfum vrije doekjes

3 jaar geleden

Bij onze eerste gebruiken we nog steeds pampers aqua pure. Dus voor de 2e straks ook. We waren eerst begonnen met neutral billendoekjes. Zijn iets goedkoper, maar waren droger. Dus vond de aqua pure fijner in gebruik.

3 jaar geleden

Ik gebruik altijd Huggies, lekker stevig doekje. Bij Action zijn ze 0,98 cent.

3 jaar geleden

Kruidvat water wipes! Hier kindje ook met eczeem maar deze doekjes verergeren dit niet. Lekker geurloos, dus we gebruiken ze voor vanalles en nogwat hier in huis🤣🤣

3 jaar geleden

Pampers sensitive vind ik het prettigst. De Boni had hele fijne 0.0 parfum doekjes erg goedkoop maar verkoopt die (hier in ieder geval) niet meer. Ik koop die van pampers nu online en gelijk enorm veel zodat we weer even vooruit kunnen.

3 jaar geleden

Reactie op Jul-88

Wij gebruiken voor onze dochter de wasbare billendoekjes van cheekywipes, m ...
Hier ook. En veegt echt beter inderdaad!

3 jaar geleden

Ik vind de doekjes van Lidl heel fijn. Zowel de sensitive als de gewone

3 jaar geleden

Wij gebruikten eerst de kruidvat sensitive doekjes, toen ook nog waterwipes gehaald, maar vind die nogal stug ofzo, zijn wat ruwer, dus die koop ik nietmeer. Daarnaast zit er ook geen fijne geur aan als je die als snoetepoetser gebruikt eens n keer (vind ik). Nu gebruiken we de etos sensitive, zijn we heel tevreden over. Kruidvat overigens ook wel, maar die van etos vind ik weer iets lekkerder ruiken en iets zachter. Koop trouwens alleen in 1+1 aanbiedingen. We wassen vaker ook met wegwerpwashandjes.

3 jaar geleden

fan van zwitsal

3 jaar geleden

Zwitsal sensitive. Heeeeel veel doekjes geprobeerd. Wij vinden Pampers te nat, Kruidvat huismerk te droog, sommige andere merken blijven teveel in elkaar zitten. Zwitsal werkt voor ons het best 😄 maar zo ken ik weer iemand die alleen maar pampers wil. Dus kwestie van uitproberen. Ik heb toen eens 2 dozen pampers gehaald in de uitverkoop, ik heb ze via marktplaats weer verkocht 🤣 vond het helemaal niks

3 jaar geleden

Wij vinden Kruidvat sensitive top! Gebruiken we nu al zeker twee jaar vast.

3 jaar geleden

ik heb bij mijn vorige zoon wasbare billendoekjes gebruikt. super tevreden van, enkel water nodig en beter voor portemonnee en milieu ;) ook geen last van allergieën en droge plekken van uitdroging door natte doekjes /parfum/rommel dat erin zit