26 Reacties
3 jaar geleden
Ik ben heel tevreden over de Pampers Aqua Pure. Zijn goed vochtig waardoor billetjes makkelijk schoon te poetsen zijn, wel op water basis. En wat mijn vriend en ik allebei heel fijn vinden is de sluiting. Dat is een klepje in plaats van een plastic plakkertje wat ook niet lekker terug plakt. Ze zijn wat duurder dan huismerk, maar deze zijn tot nu toe echt favoriet ten opzichte van AH, Kruidvat, water wipes, Naïf. Koop ze wel altijd in de aanbieding, scheelt toch weer :)
3 jaar geleden
In onderstaande link is een lijst te vinden over babydoekjes. Ze hebben ze ingedeeld in drie categorieën, afhankelijk van de stoffen die aanwezig zijn in de doekjes.
Zijn wel allemaal wegwerp doekjes.
https://www.consumentenbond.nl/luier/wat-zit-er-in-babydoekjes
3 jaar geleden
Wij gebruiken voor onze dochter de wasbare billendoekjes van cheekywipes, met alleen water (zonder de geurolie). Ik vind die doekjes veel beter schoonmaken dan wegwerpdoekjes. We hebben ook een speciaal stapeltje doekjes die we als snoetenpoetser gebruiken. Als we wegwerp gebruiken, bijv op vakantie of bij de opvang, hebben we waterwipes.
3 jaar geleden
Wij hebben voor ons eerste kindje de eerste maanden pampers aqua pure gebruikt. Later overgestapt op andere doekjes, goedkoper of wat in de aanbieding is. Hij heeft een gevoelige huid, bijv last van eczeem, en nooit reacties gehad van die pampers aqua pure doekjes. Dus daarvoor gaan we ook bij baby nummer 2!
3 jaar geleden
Bij onze eerste gebruiken we nog steeds pampers aqua pure. Dus voor de 2e straks ook. We waren eerst begonnen met neutral billendoekjes. Zijn iets goedkoper, maar waren droger. Dus vond de aqua pure fijner in gebruik.
3 jaar geleden
Ik gebruik altijd Huggies, lekker stevig doekje. Bij Action zijn ze 0,98 cent.
3 jaar geleden
Pampers sensitive vind ik het prettigst. De Boni had hele fijne 0.0 parfum doekjes erg goedkoop maar verkoopt die (hier in ieder geval) niet meer. Ik koop die van pampers nu online en gelijk enorm veel zodat we weer even vooruit kunnen.
3 jaar geleden
Reactie op Jul-88
Wij gebruiken voor onze dochter de wasbare billendoekjes van cheekywipes, m ...
Hier ook. En veegt echt beter inderdaad!
3 jaar geleden
Wij gebruikten eerst de kruidvat sensitive doekjes, toen ook nog waterwipes gehaald, maar vind die nogal stug ofzo, zijn wat ruwer, dus die koop ik nietmeer. Daarnaast zit er ook geen fijne geur aan als je die als snoetepoetser gebruikt eens n keer (vind ik). Nu gebruiken we de etos sensitive, zijn we heel tevreden over. Kruidvat overigens ook wel, maar die van etos vind ik weer iets lekkerder ruiken en iets zachter. Koop trouwens alleen in 1+1 aanbiedingen. We wassen vaker ook met wegwerpwashandjes.
3 jaar geleden
Zwitsal sensitive.
Heeeeel veel doekjes geprobeerd.
Wij vinden Pampers te nat, Kruidvat huismerk te droog, sommige andere merken blijven teveel in elkaar zitten.
Zwitsal werkt voor ons het best 😄 maar zo ken ik weer iemand die alleen maar pampers wil. Dus kwestie van uitproberen.
Ik heb toen eens 2 dozen pampers gehaald in de uitverkoop, ik heb ze via marktplaats weer verkocht 🤣 vond het helemaal niks