21 Reacties
3 jaar geleden
Maxi cosi krijgt een nieuwe die ook een lig stand heeft!😍 heb zelf al een cybex maar weegt indd aardig wat. Miss dat je die van maxicosi wat vind:)
3 jaar geleden
Hou er rekening mee dat maxi cosi is overgenomen door een andere partij. Wij hadden ene stoel van maxi cosi en deze doen ze niet eens meer repareren gelukkig mogen wij hem van de winkel nu omruilen voor een ander merk
3 jaar geleden
Wij hebben de Nuna Pipa Next, die is licht vergeleken met andere stoeltjes. Wat voor ons echter de doorslag gaf was de vervolgstoel, die vonden we van Nuna ook heel mooi en fijn. En aangezien we een isofix base hadden, moet je dan hetzelfde merk vervolgstoel kopen (of weer een nieuwe isofix, maar das zonde).
3 jaar geleden
De maxi cosi pebble pro is een hele fijne stoel die heb je in een normale en 360 variant. De maxi cosi cabriofix I size is ook een prima stoel, die is wat minder zwaar qua model.
Zelf gaan wij voor de pebble pro.
Als je voor 1 wilt die ook nog in ligt stand kan dan heb je ook de nuna arra dat is ook niet zo'n zwaar model.
3 jaar geleden
Wij hebben maxi cosi peddle 360. Bevalt heel goed en kindje kan er lang mee door in theorie.
Hij is wel wat zwaarder maar qua veiligheid heel hoog aangeschreven.
Maxi cosi heeft ook een model waarvan je de binnenkant eruit kan tillen, weet alleen de naam ervan niet maar Miss kan je die eens bekijken.
3 jaar geleden
Reactie op L1801
Ik ben heel benieuwd! Waar heb je dat te horen gekregen en/of gelezen? Weet ...
Ik was op een beurs en daar stond een stand van maxi cosi! Die vrouw liet filmpje zien en was zelf helemaal enthousiast:) Hij was net die dag ervoor uitgekomen. Zal vast op hun site komen staan🤗 vrienden van mij keken ernaar, zal vanmiddag even vragen of zij de naam nog weten van de nieuwe
3 jaar geleden
Reactie op L1801
Ik ben heel benieuwd! Waar heb je dat te horen gekregen en/of gelezen? Weet ...
Heb m gevonden! Pebble 360 Pro kan in volledige ligstand 😁
3 jaar geleden
Reactie op FK
Ik kan het nergens vinden heb je en link toevallig?
Heb hem gevonden.
https://www.maxi-cosi.nl/autostoelen/pebble-360-pro
3 jaar geleden
Reactie op L1801
Heb hem gevonden.
https://www.maxi-cosi.nl/autostoelen/pebble-360-pro
Kan de baby door de ligstand ook langer blijven liggen in een autostoel? Want normaal is het volgens mij max 2 uurtjes ivm het rugje
3 jaar geleden
Reactie op H.92
Kan de baby door de ligstand ook langer blijven liggen in een autostoel? Wa ...
Jaaa je kan er zo gewoon een dag mee weg!
3 jaar geleden
Bedenk ook of je het echt nodig is om een super de luxe autostoel te kopen. Hoe vaak en hoe lang ga je rijden met een baby? Wij maakten vooral korte ritjes en zeker niet dagelijks. We zijn 1x op vakantie naar Oostenrijk gegaan maar hebben dat in 2 dagen gereden met veel tussenstops waarbij we buiten op een kleedje zijn gaan zitten/liggen. Dat zouden we ook gedaan hebben als het stoeltje in ligstand had gekund, gewoon om de baby wat aandacht, drinken en een frisse neus te kunnen geven. Voor dit gebruik volstaat een simpele maxi cosi, die (volgens de Consumentenbond) ook gewoon hartstikke veilig zijn.
3 jaar geleden
Wij hebben de Maxi Cosi Mica pro. Deze kan 360graden draaien, wat voor ons een must was omdat we toen een 3 deurs hadden. Deze stoel is in vergelijking met andere een stuk compacter. Wij zijn super tevreden met deze stoel.
Nu hebben we een 2e (voor onze aankomende kleine), hetzelfde type alleen zijn er dingen net iets veranderd (naar onze mening goedkoper gemaakt al is dit niet terug te zien in de prijs). Toch raad ik deze stoel zeker aan!