25 Reacties

2 jaar geleden

Waterwipes, gebruik ik nog steeds bij mijn dochter van 2,5j

2 jaar geleden

Ik gebruik voor mijn dochtertje de waterwipes van kruidvat

2 jaar geleden

Ik gebruik ook al 2,5jr de waterdoekjes van de kruidvat voor mijn zoontje. Tussendoor weleens andere geprobeerd maar deze vinden wij toch het fijnst.

2 jaar geleden

Ik zag dat ze zelfs bij de hema babydoekjes hebben op waterbasis.

2 jaar geleden

Aqua pure, pakjes hebben ook hele fijne sluiting! Van pampers

2 jaar geleden

Waterwipes of elk willekeurig ander merk met waterdoekjes. Hebben nu zwitsal want aanbieding, maar die jassen we dr doorheen, man vindt niet lekker ruiken 😁.

2 jaar geleden

Ik had bij mijn vorige zwangerschap me erin verdiept en een artikel van d'r jetske ultee erover gelezen. Misschien kun je hier naar zoeken? Daarin stond toen goed uitgelegd welke doekjes wel en niet geadviseerd worden. Ik kan mij herinneren dat er in de waterwipes te weinig stoffen zaten waardoor het ook niet goed meer was, er waren een stuk of 4/5 soorten die wel geadviseerd werden. Ik heb die allemaal gekocht (1 pakje) en uitgeprobeerd en vond de aqua pure van pampers het fijnste. Wel vochtig, niet té nat, doekje stevig genoeg maar ook zacht, niet dat het hele doekje uitrekt enz enz. (dat waren minpuntje van die andere doekjes ;).

2 jaar geleden

Reactie op Mindl

Ik gebruik voor mijn dochtertje de waterwipes van kruidvat
Deze!! Waterdoekjes van Kruidvat. Scoorden net onder waterwipes bij de Consumentenbond maar echt meer dan de helft goedkoper.

2 jaar geleden

Reactie op Zonnetje_369

Deze!! Waterdoekjes van Kruidvat. Scoorden net onder waterwipes bij de Cons ...
En ze hebben vaak nog leuke aanbiedingen ook🤗

2 jaar geleden

Jumbo waterdoekjes want daar zit ook geen plastic in. Kosten €1,35 per pak.

2 jaar geleden

Kijk ook eens naar wasbare billendoekjes. Soort washandjes die je alleen nat maakt. Zacht voor de huid, veegt heel fijn en is veeeeeeel goedkoper.

2 jaar geleden

Waterwipes! Gebruik ze ook nog steeds voor m'n zoontje van 2,5 (en voor allerlei andere klusjes in huis haha). Vind ze top, drogen niet uit en zijn vaak in de aanbieding.

2 jaar geleden

Bij de eerste begonnen met waterwipes. En uiteindelijk over op de water doekjes van de etos die zijn wat goedkoper maar zeker zo goed. Ik hou van "troep" loze producten voor de baby en je kan ze voor alles gebruiken ipv alleen de billetjes.

2 jaar geleden

Orginele Waterwipes ook. Is wel wat duurder, maar ik koop het altijd in de aanbieding (heel vaak grootverpakking 1+1 bij de kruidvat bijv.). Andere merken vind ik toch te snel uitdrogen/ruwer.

2 jaar geleden

Voor ons werken de billendoekjes van Huggies heel goed, variant Pure. Deze blijven in ieder geval tot het laatste doekje goed nat.

2 jaar geleden

Wij gebruiken voor onze eerste die van de kruitvat. Ten tijde van heftige luieruitslag even overgestapt op die van pampers (die zijn iets natter) en daarna weer terug op de kruitvat.

2 jaar geleden

De doekjes van de Kruidvat zijn nu 2 voor 25 euro, is dat een goeie deal of kan het beter?

2 jaar geleden

Reactie op Ryannes

De doekjes van de Kruidvat zijn nu 2 voor 25 euro, is dat een goeie deal of ...
Ik had laatst 3 voor 33 euro. Dat is vaker een dag of weekendaanbieding.

2 jaar geleden

Wij hebben altijd Panpers Pure Coco gebruikt en zijn hier enorm tevreden over. Zit klein beetje kokosolie in en maakt daardoor beduidend beter schoon dan waterwipes. Die vinden we vaak te nat en wat stroef. Wij gaan voor volgende kindje overigens over op wasbare billendoekjes van Cheeky Wipes (en ook wasbare luiers dus wassen doen we toch al..)

2 jaar geleden

Reactie op Kroon27

Wij hebben altijd Panpers Pure Coco gebruikt en zijn hier enorm tevreden ov ...
*pampers