25 Reacties

2 jaar geleden
Ik had bij mijn vorige zwangerschap me erin verdiept en een artikel van d'r jetske ultee erover gelezen. Misschien kun je hier naar zoeken? Daarin stond toen goed uitgelegd welke doekjes wel en niet geadviseerd worden. Ik kan mij herinneren dat er in de waterwipes te weinig stoffen zaten waardoor het ook niet goed meer was, er waren een stuk of 4/5 soorten die wel geadviseerd werden. Ik heb die allemaal gekocht (1 pakje) en uitgeprobeerd en vond de aqua pure van pampers het fijnste. Wel vochtig, niet té nat, doekje stevig genoeg maar ook zacht, niet dat het hele doekje uitrekt enz enz. (dat waren minpuntje van die andere doekjes ;).

2 jaar geleden
Reactie op Mindl
Ik gebruik voor mijn dochtertje de waterwipes van kruidvat
Deze!! Waterdoekjes van Kruidvat. Scoorden net onder waterwipes bij de Consumentenbond maar echt meer dan de helft goedkoper.

2 jaar geleden
Kijk ook eens naar wasbare billendoekjes. Soort washandjes die je alleen nat maakt. Zacht voor de huid, veegt heel fijn en is veeeeeeel goedkoper.

2 jaar geleden
Waterwipes! Gebruik ze ook nog steeds voor m'n zoontje van 2,5 (en voor allerlei andere klusjes in huis haha). Vind ze top, drogen niet uit en zijn vaak in de aanbieding.

2 jaar geleden
Orginele Waterwipes ook. Is wel wat duurder, maar ik koop het altijd in de aanbieding (heel vaak grootverpakking 1+1 bij de kruidvat bijv.). Andere merken vind ik toch te snel uitdrogen/ruwer.

2 jaar geleden
Wij hebben altijd Panpers Pure Coco gebruikt en zijn hier enorm tevreden over. Zit klein beetje kokosolie in en maakt daardoor beduidend beter schoon dan waterwipes. Die vinden we vaak te nat en wat stroef. Wij gaan voor volgende kindje overigens over op wasbare billendoekjes van Cheeky Wipes (en ook wasbare luiers dus wassen doen we toch al..)